Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

AI går helt bananas når jeg har penger til overs, altså. Ikke-angrepspakt med noen på andre siden av verden... 6000. Fredsavtale, mot en svakere nasjon som jeg har sendt en invasjonshær mot... 15000.

 

Det er ikke noe, jeg har hatt et bittelite ensby faksjon be om 17000 for trade agreement, en tradeagreement som ville gitt meg noe som 30 pr. turn! ikke bare det, men man vet aldri når de vil bryte trade agreement, eller bare bli utslettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt litt over 60 timer siden release.

Har opplevd flere irriterende bugs og til tider dårlig ai.

MEN eg spiller fortsatt og stor koser meg.

Total war serien har bestandig hatt problemer ved release. Det var eg veldig klar over før rome 2 kom ut.

Men allikavel forhåndsbestilte eg og angrer ikke et sekund på det.

 

Empire var mitt favoritt spill før i ttw serien. Men da kun på grunn va Darth mod.

Håper det kommer noe tilsvarende til rome 2 en gang.

Til da kan eg trygt anbefale Radious sin mod pakke. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg får være så fri, så er det LANGT viktigere ting på lista enn SLI og CFX-støtte. Som desync, generell ytelse, AI osv osv.

 

Joda, det er ting som er langt viktigere enn SLi og CFX støtte men de har jeg allerede klaget på, faktisk lenge før spillet kom ut (og såklart etter spillet kom ut da jeg dessverre hadde rett)

 

MEN, dette viser at optimalisering av spillet ikke er så viktig for CA.

Lenke til kommentar

Ja, prøvde litt og må spør om noen som har merket stor forskjell i FPS i disse 3 pachene?

 

Jeg har ihvertfall ikke.......kanskje 5-6 ifølge fraps men ikke noe å hoppe i taket for. Hadde de bare fått fingeren ut å aktivert SLi (om det nVidia sier stemmer) hadde det kanskje gjort en forskjell.

Endret av Bahamut
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På campaign map merker jeg enorm forskjell, nå er det bra. På battle map sliter jeg med å få valgt units og gitt ordre når to fulle stacks med reinforcements til lands og til sjøs møtes... Men heldigvis skjer ikke dette så ofte.

 

EDIT: Ikke testet patch 3 beta, men holder på.

Endret av Sencured
Lenke til kommentar

Eneste forskjellen eg merket fra patch 3 er at fps droppen har blitt mindre i campaign map når jeg f.eks trykker på en general. Ellers ingenting :/

 

Har forresten fått en ny bug i patch 3... Når jeg legger ned spillet til desktop og åpner det igjen zoomer det seg inn ca. 10 ganger så det blir umulig å spille :/ Andre som har / har hatt dette problemet?

Endret av Rungne
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste forskjellen eg merket fra patch 3 er at fps droppen har blitt mindre i campaign map når jeg f.eks trykker på en general. Ellers ingenting :/

 

Har forresten fått en ny bug i patch 3... Når jeg legger ned spillet til desktop og åpner det igjen zoomer det seg inn ca. 10 ganger så det blir umulig å spille :/ Andre som har / har hatt dette problemet?

 

 

Står i patch notsa om dette, skal bli fikset før den går live.

 

Personlig tripplet de to første patchene fps`en min på gamle PC`en, den nye så er det all good med 60 - 80 fps jevnt over. Er mer spent på gameplay endringene, syntes det virker bra.

Lenke til kommentar

Patch 3 har forbedret ytelsen i battles, campaign map er forsatt iffy.
Har 70 fps zommet ut, under 20 når det er nærkamp :p
Trenger bare litt over 20 så funker det fint for meg å observere alle animasjonene og kampene.

Forresten, jeg ser det på som positivt at tropper vender tilbake mye oftere, i Shogun 2 derimot, hvis en troppe begynte å løpe, var det ikke snakk om noe annet.

Lenke til kommentar

Syntes det var greit å spille som Romerne men startet ett nytt game med Carthage som gikk ordntlig dårlig og hadde blandt annet mistet utposten i spania etter bare få runder. Noen tips om hva som burde gjøres annerledes med Carthage forutenom å benytte seg mer av leiesoldater? Satse og forske mer på handel og marine enn man gjør med for eks Romerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...