Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen annen måte å sette bakgrunnsbildet på enn å gjøre det via "gallery -> set as -> wallpaper"?

 

Synes det er så restriktivt med den ramma, kan jo ikke endre aspect ratio, og kan ikke la ramma gå utenfor bildet (ja, ville akseptert litt sort stripe eller noe slikt for å få sentrert utsnittet mitt av et gitt bilde) osv.

 

Kunne også vært kult å velge to ulike bilder for portrett, landskap.

 

Fins sikkert en eller annen app for dette også, right?!

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noen problemer med film/spill, og veldig lett å surfe med, jeg bruker den faktisk mer enn min bærbare om dagene. 7" er mer hendig for meg, det er en perfekt størrelse for surfing i min bok.

 

Rootet min og la inn CM10 som test, men føler at jeg ikke trenger det med denne så gikk tilbake til stock Jelly Bean. Dette er et av de beste kjøpene jeg har gjort, og anbefaler den sterkt. Eneste jeg kunne tenkt meg hadde vært mulighet for mobildata. Men har man en smart telefon også, så kan man bruke Wifi Hotspot, så ingen problem.

 

Den er grei, da blir det julegave. Så sant det fremdeles finnes en butikk som har den når lønninga kommer.

Lenke til kommentar

Som polsen nevner over så er det litt irriterende med det sideformatet til startsiden som tilsynelatende ikke lar seg endre.

 

Er det noen som kjenner til noen måte for å få endret opplegget med de to vertikale strekene og denne kjempe irriterende mikrofon søke greiene. (Til venstre så vidt jeg husker.)

Lenke til kommentar
Ser ut som den etterlengtede docken snart kommer i norske butikker. PS (240 kr) MPX (290 kr) Komplett (295 kr) Det ser også ut som MPX og Komplett skal selge offisielle Asusladere til Nexus 7. Bra for oss som har kjøpt nettbrettet fra USA og vil ha en lader som fungerer i Norge uten å måtte bruke adapter.

 

Vil det være mulig å sette den i docken, for så å se en film på den, på TV, med lyd fra 5.1 surround-anlegg?

 

En annen ting, ser du har ett par av dem, ca hvor mye plass har man til lagring av filmer etc? Tenker å kjøpe 32GB versjon, men OS tar vel ikke så mye mer på 16GB versjonen.

Lenke til kommentar

Vil det være mulig å sette den i docken, for så å se en film på den, på TV, med lyd fra 5.1 surround-anlegg?

 

En annen ting, ser du har ett par av dem, ca hvor mye plass har man til lagring av filmer etc? Tenker å kjøpe 32GB versjon, men OS tar vel ikke så mye mer på 16GB versjonen.

Docken har en utgang til lyd, så du kan spille av lyd fra høytalere hvis de har en 3,5 mm plugg, men docken vil ikke gjøre det mulig å sende bildet til en annen skjerm.

 

Skal du lagre filmer på nettbrettet ville jeg kjøpt 32GB-modellen. Ikke vurder noe annet en gang. Jeg gjør ikke det selv så 16GB er mer enn nok for meg.

Lenke til kommentar

Docken har en utgang til lyd, så du kan spille av lyd fra høytalere hvis de har en 3,5 mm plugg, men docken vil ikke gjøre det mulig å sende bildet til en annen skjerm.

 

Skal du lagre filmer på nettbrettet ville jeg kjøpt 32GB-modellen. Ikke vurder noe annet en gang. Jeg gjør ikke det selv så 16GB er mer enn nok for meg.

 

Nei, blir 32GB ja. Har vel plass til 3-5 720p filmer ca. Ikke ekstremt mye, så må nok koble til PC for å bytte nokså ofte, men det går nok fort da SSD.

Lenke til kommentar

Kjenner ikke til problemstillingen med 3G, men det som er en interessant problemstilling, det er at docking station til bare et par tre hundrelapper også inneholder en minnekortleser.

 

Tror den har følgende fire funksjoner:

 

1. "Stativ" slik at den står i rett posisjon for film og slike ting.

2. Lading

3. Lydutgang

4. Leser for minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...