Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring (eller eventuelle rykter, annen info) om it24.no?! Har aldri hørt om dem før, men ser at de har Nexus 7 8 GB til 1495 og 16 GB til 1870.

 

Er det egentlig noe poeng med 16 GB? Hvis man bare skal bruke den til å surfe litt, og kanskje spille Angry Birds i ny og ne?

 

Jeg har handlet to eboklesere og en SSD fra it24.no de siste par årene. God kommunikasjon og rask forsendelse, har ikke hatt behov for reklamasjon eller garanti ennå.

 

Hvis du lar være å legge inn for mye MP3 og filmer så vil du nok klare deg godt med 8GB.

Lenke til kommentar

Henta ut min Nexus 7 32gb på fredag, og jeg koblet til laderen i påvente av å få prøvd den. Men etter en snau time så ville den ikke starte, da satte jeg inn laderen igjen å prøvde å starte den med laderen i, det gikk men batteri sto på 0%. Dro ut kabelen og tableten døde, putta i laderen og fikk flimmer i skjermen(da begynte pumpa å gå litt i brøstkassa, trodde jeg hadde ødelagt hele pad'n).

 

Men jeg dro ut laderen og åpna opp bakdekselet med neglen(en tynn men hard metall/plastbit funker også) å titta. Der dro jeg ut kabelen som går fra batteriet til Motherboardet, setter denne inn igjen og legger merke til at den ikke var helt inne i første omgang. :O Satte på igjen bakdekselet voila, hadde 55% batteri og jeg kunne lade den uten problem :)

 

Så til dere til som sliter med noe av det samme, så kan dette være en løsning. Så slipper dere å sende den tilbake osv i form av reklamasjon.

Endret av ABeth2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har handlet to eboklesere og en SSD fra it24.no de siste par årene. God kommunikasjon og rask forsendelse, har ikke hatt behov for reklamasjon eller garanti ennå.

 

Hvis du lar være å legge inn for mye MP3 og filmer så vil du nok klare deg godt med 8GB.

 

Takker... jeg prøver meg. Skal ikke legge inn hverken film eller musikk, så da tar jeg sjansen på 8 GB'ern.

Lenke til kommentar

Fikk ikke oppdatert til 4.2 versjonen før tidligere i dag. Den nye notification endringen på nedtrekksmenyen irriterer meg noe så inni helvete! Trodde først det var noe galt med oppløsningen eller lignende siden menyen befant seg helt ute på venstre siden. Skjønte fort at grunnen er det nye kontrollpanelet man får ved å dra ned fra høyre, som jeg for øvrig aldri kommer til å bruke :hrm: Studerer interaksjonsdesign og kall meg gjerne perfeksjonist, men at den nedtrekksmenyen ikke lenger befinner seg i midten irriterer meg grenseløst! Måtte vel vært 10 ganger bedre å latt nedtrekksmenyen falle ned fra midten som tidligere og heller brukt 2 fingre om man ønsker å trekke ned det latterlige kontrollpanelet, som vi har widgeter for...

Lenke til kommentar

Det kunne vært 500 kroner spart det... Måtte sende min til USA for reklamasjon pga. helt dødt batteri -.-

 

Da hadde du nok samme problem som meg, kjipt at du måtte sende den inn. Selv om det er formelt sett det rette i grunn. Håper andre som har samme problem ser posten min, så slipper de å få ødelagt gleden av å ha fått det i posten, også virker den ikke. For det er en glimrende tab, bare synd at det var en slik bagatell som ødela førsteinntrykket når man satt der med laderen i, for å i det hele tatt få brukt det.

Endret av ABeth2k
Lenke til kommentar

Da hadde du nok samme problem som meg, kjipt at du måtte sende den inn. Selv om det er formelt sett det rette i grunn. Håper andre som har samme problem ser posten min, så slipper de å få ødelagt gleden av å ha fått det i posten, også virker den ikke. For det er en glimrende tab, bare synd at det var en slik bagatell som ødela førsteinntrykket når man satt der med laderen i, for å i det hele tatt få brukt det.

I tillegg var det jo forsinkelser i USA og Posten, så den kom jo frem akkurat i tide (fikk tidsramme på 21 dager på å få den til deres residens). Var vel godt over en måned på "overtid" før jeg fikk den som funka...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...