Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Ouch... OTG+32gb usbdisk vil være på sin plass der, ja...

Kan det være at standard partisjoneringen er litt dårlig satt opp? Kanskje man kan gi system-partisjonen litt mer og så heller klare seg med 1gb mindre som lagringdisk og så heller få lov til å fylle den opp...

 

Høres ut som noe som er sikkert diskutert i detalj på XDA osv.. :)

Glad for at eg kjøpte min otg kabel og knøttliten 32 gb usb drive ja. :)

Merka dette forsåvidt på ein Ipod Touch også, at den blei sluggish ettersom den blei fyllt opp.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet når denne havner i faktiske norske butikker? Expert hadde den listet opp (ikke mulig å bestille dog) på sin nettbutikk en ukes tid, men nå har den forsvunnet derfra. Jeg vet at Siba og NetonNet har lagt ut forhåndbestilling, men jeg vil helst kjøpe fra en helnorsk butikk. Jeg tror kanskje også at jeg kan tenke meg å vente på den ryktede 32GB-versjonen.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når denne havner i faktiske norske butikker? Expert hadde den listet opp (ikke mulig å bestille dog) på sin nettbutikk en ukes tid, men nå har den forsvunnet derfra. Jeg vet at Siba og NetonNet har lagt ut forhåndbestilling, men jeg vil helst kjøpe fra en helnorsk butikk. Jeg tror kanskje også at jeg kan tenke meg å vente på den ryktede 32GB-versjonen.

 

Det jeg har hørt er at Google nekter salg av denne devicen over nett. Med andre ord blir den bare tilgjengelig i fysiske butikker hvis du ser bort i fra gråimport. Forstå det den som kan. Kanskje Google helst vil selge den over nett selv i Play Store. Uvisst om det lanseres i norsk Play Store om 2 dager eller ikke...

 

Hvilke builds har dere? Ser 4.1.2 rulles ut OTA nå. Skal bla gi landscape..

Har 4.1.2 kommet? Finner den ikke på min...

 

Update-zip er tilgjengelig, men jeg har ikke hørt om noen som faktisk har fått den opp som update på sin enhet.

Lenke til kommentar

Prøvde å force close / clear Rammeverk, men det funker visst ikke på Nexus 7. Prøvd typ 30 ganger.

Er ikke tilgjengelig for alle builds enda (OTA). Derfor jeg lurte på hvilke builds folk hadde fått tak i her. Regner med mange er kjøpt litt rundt omkring.

 

Jeg har ikke fått opp OTA, og har prøvd clear framework 4-5 ganger. Jeg har den utgaven med hvit bakside som ble delt ut på Google I/O.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...