Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser man kan legge til Europeiske fotballag i Google Now nå :)

Fant ikke norske lag riktignok, men gledelig for oss som holder med utenlandske lag.

 

Får du de med norsk språk også?

Jeg måtte bytte til engelsk for å få frem fotball-resultater fra div. lag

Du må bare holde med riktig lag! Molde er på lista sammen med FC København ;-)

 

Edit: rotet til quoten

Endret av Barabbas
Lenke til kommentar

Btw, noen som har merka at fargene på skjermen er litt "dårligere"? Er ikke fullt så fargerikt som på One X!

 

Las ein artikkel på nett at Nexus 7 sin skjerm er dårlig kalibrert, så mulig at det er grunnen til at det er litt dvaske farger i forhold til One X?

Noen forslag på hvordan vi kan kalibrere selv da? UTEN root? :)

Lenke til kommentar

Bestilte selv fra IT24. Rask levering og ingenting å utsette annet at det ser ikke helt proffesjonell ut. Rammen har virkelig ikke plaget meg, ettersom at man må jo ha en plass å holde denne tabletten. Telefoner kan være rammeløse, men dette er fordi du holder de i hånden.

 

 

Hvorfor viser mailklienten (ikke GMAIL) bare mailer fra den siste tiden? Vil ha alle, men de forsvinner...

Lenke til kommentar

Bestilte selv fra IT24. Rask levering og ingenting å utsette annet at det ser ikke helt proffesjonell ut. Rammen har virkelig ikke plaget meg, ettersom at man må jo ha en plass å holde denne tabletten. Telefoner kan være rammeløse, men dette er fordi du holder de i hånden.

 

 

Hvorfor viser mailklienten (ikke GMAIL) bare mailer fra den siste tiden? Vil ha alle, men de forsvinner...

Hvis du går inn i appen, og går inn i "Instillinger", og velger kontoen din, eller generelt, så kan du velge "Antall dager å synkronisere" under "Databruk". Om du velger "Alle" tror jeg at du skal få alle, gidder ikke prøve da min inboks har passert 3500...

Lenke til kommentar

Litt interessert i hva folk har gjort med tableten/oppsettet hittil! :)

 

Mitt:

ROM: Paranoid

Kernel: _motley (ikke GPU/CPU OC)

Apps kjøpt for gratis $25: Granny Smith (faktisk veldig kult og morsomt!), Asphalt 7 (Ok racing spill), Reddit News (beste reddit app). Må nesten legge til Dead trigger som er gratis, men et veldig bra skyte-spill ;)

Launcher er Apex (beta 6)

 

Ellers har jeg batch C80, og bittelitt skjerm-forhøyning på venstre side..

Lenke til kommentar

Litt interessert i hva folk har gjort med tableten/oppsettet hittil! :)

 

Mitt:

ROM: Paranoid

Kernel: _motley (ikke GPU/CPU OC)

Apps kjøpt for gratis $25: Granny Smith (faktisk veldig kult og morsomt!), Asphalt 7 (Ok racing spill), Reddit News (beste reddit app). Må nesten legge til Dead trigger som er gratis, men et veldig bra skyte-spill ;)

Launcher er Apex (beta 6)

 

Ellers har jeg batch C80, og bittelitt skjerm-forhøyning på venstre side..

Virka nice det :D Hva er batch c80? Har den skjerm greia jeg og.. Vurderer og ta av baksiden og stramme skruene litt, bare for at det skal se bra ut :p

Lenke til kommentar

Tror ikke det, har c80k selv. Leste faktisk at Asus har fjernet skruen i det dårlige området på c80, kan ikke bekreft dette selv da jeg ikke har åpnet den..

 

Kan legge til at forhøyningen min er veldig liten, men nok til at skjermen går så vidt over rammen rundt. Ikke noe lyd når jeg presser på det e.l.

Endret av skifyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Marqsdh: Du må tilbake på VPN og laste ned på nytt fra play.google.com, er jeg redd.

Som jeg skrev tidligere fikk jeg lastet de ned igjen, med det ser ut til at de blir utilgjengelige når jeg kobler fra VPN-et. For de ligger i "alle" lista under de nedlastede appene i Google Play. Men uten mulighet til å oppdatere og åpne. Vil jo helst ha mulighet til å bruke 40/40 hastigheten i huset, kontra 1/5 fra Superfreevpn.com. Får ikke lasta ned noe filmer med den hastigheten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...