Gå til innhold

Hva var det første spillet du fullførte - og hva var det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første er teknisk sett Ant Attack på ZX Spectrum. Hele spillet besto i å gå inn i en ruinby full av gigantiske maur for å redde broren din eller søsteren din, avhengig av hvem av de to du spilte som. Når han/hun var reddet fikk du en ny by, og måtte inn og redde ham/henne igjen. Repeat ad inifinitum. Men første som faktisk hadde en sluttskjerm var enten Great Giana Sisters eller Commando på Commodore 64 noen år senere.

 

Siste jeg fullførte var Resident Evil: Revelations på 3DS.

Lenke til kommentar

Jøss! Er det så få folk som har fullført to spill her?!!!

 

Vel, mulig jeg ikke trigger interessen veldig bra. Poenget mitt med spørsmålet er å finne ut hva som er folks utvikling innen spill. Hva var det første store du opplevde(og fullførte), og hvor er du i dag?

 

Kanskje jeg kan utfordre folka I Gamer.no, de bør ihvertfall ha fullført et par spill i sitt liv. :rofl:

Endret av Puzzlefuzz
Lenke til kommentar

Helt umulig for meg å si hvilket spill som jeg rundet først, det husker jeg bare ikke. Men mest sannsynlig var det et NES-spill.

 

Når jeg var liten leide jeg mye spill hos den lokale videoutleieren, og rundet det på de to dagene jeg hadde på meg. Jeg holdt tellingen på hvor mange spill jeg rundet, men ga opp da jeg passerte 100 spill. Var vell 10 år på dette tidspunktet.

 

Det forrige spillet jeg rundet var Max Payne 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...