Gå til innhold

Hva slags politi er dette..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

Tattoveringer er noe DU vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

og NORDMENN.

Nei, ikke nordmenn. Trangsynte bondeknøler kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

Tattoveringer er noe DU vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

og NORDMENN.

Nei, ikke nordmenn. Trangsynte bondeknøler kanskje.

siterte feil.
Lenke til kommentar

At betjenten har tatoveringer ser jeg ikke noe problemer med, men kunne kanskje vurdert en langarmet skjorte under rettsalen?

 

Selv om jeg vet at tatoveringer ikke betyr kriminell eller mc-medlem, så er det overaskende å se slikt på politi.. Men det betyr jo at verden forandrer seg og DET er bra! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

Tattoveringer er noe DU vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

Haha

Dagens latter fra MOD, denne gangen.Taler vel av erfaring da antar jeg :tease:

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

TS har åpenbart ikke så høye tanker om store deler av min familie og omgangskrets. Tas til etterretning. :closedeyes:

 

Sorry.. Det skal jeg ikke si, og er fullt klar over at en person ikke behøver bli dårligere med T enn uten.

 

Dog er det en kjennsgjerning at man har latt seg merke, og preging vil alltid sette spor etter seg. På den ene eller annen måte.

 

Hovedpoenget her er ( se bildet) at det passer seg dårlig for en politibetjent seende slik ut, å ha ansvar og myndighet

over ABB. Det ser perverst ut rett og slett. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Perverst? Da skulle du sett soverommet mitt.

 

Soverommet ditt..? Du er da for første ingen politimann som hadde sentralt ansvar i ABB rettsaken vel. Og å blande inn et soverom er jo helt tullete.

Soverommet er det mest private man har, og der skal man selvfølgelig kunne ha det akkurat som man vil ..hallo :roll:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Vel vel vel. To sider hvor alle forteller TS hvor utdatert meningene hans er. Det holder sikkert nå :) På samme måte som "dere andre" ikke har noe imot tattis, burde vel TS få mene det motsatte?

 

Jeg skulle gjerne sett en seriøs diskusjon om hvorvidt politiet faktisk burde eller ikke burde hatt synlige tatoveringer, gjerne med fokus på betjenter som har med Breivik å gjøre. Ettersom TS er en del av Norges befolkning og i større eller mindre grad er representativ for en større folkemengde (garantert flere enn han som har disse tankene om tatovering på politifolk), kunne det blitt en fin debatt.

 

TS, ville du vært skeptisk til å oppsøke hjelp fra en politibetjent med synlige tatoveringer? Føler du tatoveringer svekker din tillit til dem? Eller synes du kun at det er "forkastelig" osv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja. Uniformert politi er svært synlig, og jeg mener det kan, bør og må stilles strengere krav til hvordan en uniformert politibetjent oppfører seg enn en vanlig borger. Med det sagt er jeg enig i at politifolk skal få lov til å ha tatoveringer, såfremt tatoveringen i seg selv ikke symboliserer hat mot en bestemt gruppe, f.eks. nazisttatoveringer. Politiet skal være nøytralt og "tilgjengelig" for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...