Gå til innhold

Hva slags politi er dette..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes sikkert flere som var anarkister i ungdomsårene og som senere vil bli politi. Men jeg kom med andre eksempler?

Ansetter man en mann uten hender til å bli snekker? Selvfølgelig gjør man ikke det. Men det er ganske langt imellom det å tatovere seg for eget personlig uttrykk, og det å tatovere "RAPE", "KILL" eller diverse gjenginsigniaer. Er ikke du DLF'er? Er dette DLFs syn på noe så mundant som en tatovering?

 

Altså, hvis ikke purken får lov til å sporte en Zeppelin-tattis engang... Da er det på tide å trekke nisselua opp fra øya.

Lenke til kommentar

Først og fremst: Har det noe å si? Og isåfall: Hvorfor skulle mitt syn være det samme som DLF's? DLF er et individualistisk parti, ikke et kollektivistisk.

Så det er individets frihet over alt annet, ikke sant? Men politifolk er ikke individer, er det sånn? Du har meg forvirret.

Lenke til kommentar

Så det er individets frihet over alt annet, ikke sant? Men politifolk er ikke individer, er det sånn? Du har meg forvirret.

 

Nei, poenget mitt var at jeg ikke nødvendigvis mener det samme som samtlige DLF'ere på dette området. Politifolk er individer men de jobber for staten, og da skal de forholde seg til hva de som styrer staten mener er greit. Og det er det vi diskuterer nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
*snip*

 

Skal selv i ettertid innrømme at noen av trådene jeg har kommet med har vært rimelig lavmål når jeg ser tilbake på de nå, men må bare si at du tar toppen av kransekaka.

 

Denne politimannen(/kvinnen?) hadde nok gjort best i å brukt langermet, ja. Utover det er ikke du istand til å vurdere vedkommendes skikkethet for jobben på bakgrunn av noen tatoveringer.

 

Men, men... Mtp. din utblåsning mot milliardærbarns pengebruk er ikke dine holdninger her overraskende lesning.

Lenke til kommentar

Ååååhh..siier du det. Kan vel raskt konstatere at du tilhører de som egengtlig ikke skjønner bæret av disse greiene her (selv om du tror det veldig selv). Herren være med deg, og ha en god aften :sleep:

Jeg foreslår at du kryper tilbake til hulen du kom ifra. Ta dine usmakelige oppgulp med deg.

Lenke til kommentar

Tenker du på tatoveringen? Kan ikke huske det er ulovlig for politibetjenter å ha tatovering. :)

 

Men ærlig talt, det er noe som heter signaleffekt osv. Er dette noe politiet skal kunne stå inne for..?

 

tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

hvilken stein har du levd under de siste 10årene ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...