Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

De som bestiller fra Apple.no, dere får vell mest sannsynlig fra batch nr2 når levering er 3-4 uker, da er vell mye av produksjonsproblematikken ute av bilde vil jeg tro (og håpe).

 

Ja, sannsynligvis er det vel det. Eller så "safer" de seg ved å sette leveringstiden lenger i begynnelsen. Litt rart hvis de ikke har noen tilgjengelige telefoner fra batch 1. Det er jo ingen (?) som har bestilt fra apple.no som har fått leveringstid 1-2 uker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg våknet rundt 3 i natt. Sjekket Netcom sine sider, og da var den svarte tilgjengelig. La inn bestilling på 16GB svart. Fikk ordre nummer men aldri noen bekreftelse på mail eller sms.

Ringte netcom nå, de fant ordret, og hun sendte meg sporingsnummeret på pakken på sms. Men Posten Norge har selvfølgelig ikke registrert noenting enda.. Dette var raskt levert..

Lenke til kommentar

Til dere som har Chess-abonnement og ikke bestiller iPhone 5 fra dem: Ringte dem akkurat og spurte hvorfor de tok 200,- for nano-SIM når andre operatører som OneCall sender det ut gratis. Det viser seg at de kun tar 200,- dersom det er et erstatningskort. Hvis du skal ha et nytt nano-SIM så sender de det ut gratis, så kan du velge selv når det skal aktiveres på mine sider. Så hvis dere trenger nano-SIM fra dem så er det bare å slå på tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som har Chess-abonnement og ikke bestiller iPhone 5 fra dem: Ringte dem akkurat og spurte hvorfor de tok 200,- for nano-SIM når andre operatører som OneCall sender det ut gratis. Det viser seg at de kun tar 200,- dersom det er et erstatningskort. Hvis du skal ha et nytt nano-SIM så sender de det ut gratis, så kan du velge selv når det skal aktiveres på mine sider. Så hvis dere trenger nano-SIM fra dem så er det bare å slå på tråden.

 

Fine greier! Takk for informasjonen!

Lenke til kommentar

Jeg våknet rundt 3 i natt. Sjekket Netcom sine sider, og da var den svarte tilgjengelig. La inn bestilling på 16GB svart. Fikk ordre nummer men aldri noen bekreftelse på mail eller sms.

Ringte netcom nå, de fant ordret, og hun sendte meg sporingsnummeret på pakken på sms. Men Posten Norge har selvfølgelig ikke registrert noenting enda.. Dette var raskt levert..

Og de har sendt den ? Min ordre gikk gjennom 00:40 (etter 40 minutter med sidene nede :p)

Da burde vel min være på vei også.

Lenke til kommentar

Jeg ser at min operatør Chess tar 200,- kr for nytt sim-kort. Jeg har også bitt meg merke i at det visstnok skal være mulig å klippe/slipe sitt gamle sim-kort ned til nano-sim størrelse. Er det noen her som har prøvd på det?

 

 

Jeg kommer til å bestille fra Telenor.no, har stått i reservasjonskø der. Noen som vet om leveringstiden? Jeg bestiller bare der, da det blir like dyrt som å kjøpe utenom.

 

Om du får e-post og kan bestille så står leveringstiden til 1-3 dager med vanlige postpakke, de sender ikke ut e-post med unike linker før den utgaven du har reservert faktisk er tilgjengelig på lager.

Lenke til kommentar

Min fra TDC er også sendt! Hva er faren for at denne siden er svindel? Og hvordan kan de selge uten bindingstid? Jeg trodde ikke Apple tillot noen å gjøre det..

 

tdcdirekte.no er registrert på tdc a/s som er et relativt stort teleselskap, så sjansen for at det er svindel er vel heller liten :)

Endret av J0lle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...