Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått sporing fra Telenor på min sorte 64GB, de sender visst via TeleFast og ikke Kjedehuset i år. Ikke fått noe sporing på hvit 64GB enda, måtte kjøres ut som to separate ordre på grunn av disse unike linkene man mottar via e-post etter reservering.

 

Er nok uansett ikke fremme før mandag uansett, så null stress.

Lenke til kommentar

Ligger på terminalen min også, den skal jo bare opp til majorstua. Sykt hvis den ikke kommer før mandag da :o)

 

Er egentlig ikke så sykt, såvidt jeg vet blir det ikke sortert i dag og da kommer den kanskje ikke før tirsdag, dersom den ikke er videresendt alt, i morgen skjer det fint lite på terminalene..

Endret av J0lle
Lenke til kommentar

Jeg ser at min operatør Chess tar 200,- kr for nytt sim-kort. Jeg har også bitt meg merke i at det visstnok skal være mulig å klippe/slipe sitt gamle sim-kort ned til nano-sim størrelse. Er det noen her som har prøvd på det?

 

Jeg Har klipt og slipt simkortet jeg brukte i 4Sen til å passe inn i 5ern. Det var ikke noe problem. Det som kan være lurt er å printe ut en mal på internett, om en skal være på den trygge siden.

Min fra TDC er også sendt! Hva er faren for at denne siden er svindel? Og hvordan kan de selge uten bindingstid? Jeg trodde ikke Apple tillot noen å gjøre det..

Jeg har vært og hentet 32GB i dag hos TDC, og der jeg underskrev for mottat pakke så var det en del andre som hadde vært der. Så dette er en seriøs bedrift.
Lenke til kommentar

Som sagt så finnes mikro-sim i to forskjellige varianter, den ene har en såpass stor metalplate at den er større enn selve nano-sim kortet.

Det er kun midtpunktet i simkortet som blir brukt og denne er såpass liten at det ikke skal gjøre noe om en tar bort litt av metalplaten. Det sto hvertfall det på malen jeg brukte, men hadde selv en liten metalplate, så fikk ikke sjekket dette.
Lenke til kommentar

TDC er jo en kjempestor aktør spesielt i utlandet, så har ikke noe tvil om den bedriften. :) Har selv shoppet en 16GB på Apple.no, men har også en reservasjon hos telenor.no som frister litt (i og med at jeg kan få den i løpet av 1-3 dager, istedet for 1-2 mnd..) Rundt 500kr billigere blir det hos telenor også, ettersom det er i et abonnement.

Lenke til kommentar

Jeg ser at min operatør Chess tar 200,- kr for nytt sim-kort. Jeg har også bitt meg merke i at det visstnok skal være mulig å klippe/slipe sitt gamle sim-kort ned til nano-sim størrelse. Er det noen her som har prøvd på det?

 

Jeg Har klipt og slipt simkortet jeg brukte i 4Sen til å passe inn i 5ern. Det var ikke noe problem. Det som kan være lurt er å printe ut en mal på internett, om en skal være på den trygge siden.

Min fra TDC er også sendt! Hva er faren for at denne siden er svindel? Og hvordan kan de selge uten bindingstid? Jeg trodde ikke Apple tillot noen å gjøre det..

Jeg har vært og hentet 32GB i dag hos TDC, og der jeg underskrev for mottat pakke så var det en del andre som hadde vært der. Så dette er en seriøs bedrift.

Hentet du den på tdc i nydalen? På sporingen min står det nemlig at de bare har mottatt sendemelding, burde jeg ringe og spørre om jeg bare kan komme å hente.den selv?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...