Harepuz Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Best iPhone 5 Cases Disse så bra ut. Selv bruker jeg denne. Et enkelt og greit deksel som ikke gjør så mye ut av seg selv, samtidig som plasten ikke føles cheap. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Trenger en god og praktisk mailapp som feks kan merke eposter som viktig/favoritt evt fargekoder.Gjerne med søkefunksjon også. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Plutselig er app store på amerikansk og jeg får ikke lastet ned noe. Hvordan får jeg den tilbake til norsk? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Sykt hvor lyst jeg fikk på lifeproof - casen i hvit til min iphone. Kan vel sikkert dynkes i legesprit når den skal desinfiseres... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Trenger en god og praktisk mailapp som feks kan merke eposter som viktig/favoritt evt fargekoder.Gjerne med søkefunksjon også. Noen gode forslag? jeg syntes den innebygde fungerer bra, men du kan jo stelle deg i kø for denne http://www.itavisen.no/910093/derfor-bor-du-kjappe-deg-og-reservere-denne Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Plutselig er app store på amerikansk og jeg får ikke lastet ned noe. Hvordan får jeg den tilbake til norsk? Nvm. Fikk det til Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Trenger en god og praktisk mailapp som feks kan merke eposter som viktig/favoritt evt fargekoder.Gjerne med søkefunksjon også. Noen gode forslag? Hvis vi kan ta søkingen av app i denne tråden: Anbefalte programmer til iOS og få litt mer aktivitet der så hadde det vært fint! Edit update 02:51: iOS 6.1 beta 5 for iPhone og iPad devs only Endret 27. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Moderatornotis Nå må dere snart selv begynne å se når det passer bedre med en egen tråd enn å poste her. En liten håndfull innlegg har blitt splittet ut til en egen tråd om rykter om fremtidige iPhone-modeller.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 jeg syntes den innebygde fungerer bra, men du kan jo stelle deg i kø for denne http://www.itavisen....reservere-denne Mailbox blir (såvidt jeg vet) Gmail-only, noe som gjør den ubrukelig for min del. Ikke bare er min private e-post iCloud, men alle jobb-e-postene er fra Microsoft Online. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Mailbox blir (såvidt jeg vet) Gmail-only, noe som gjør den ubrukelig for min del. Ikke bare er min private e-post iCloud, men alle jobb-e-postene er fra Microsoft Online. på reklamen så bruker de iphone da er det litt teit om det er gmail-only. håper ikke det er det Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 på reklamen så bruker de iphone da er det litt teit om det er gmail-only. håper ikke det er det Jeg tror du misforstår. Selv om det er en iPhone-app betyr det ikke at den må støtte andre tjenester enn Gmail. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jeg tror du misforstår. Selv om det er en iPhone-app betyr det ikke at den må støtte andre tjenester enn Gmail. jeg skjønner det, men syntes allikevell det er skipt her kommer de og mener at de har gjort e-post mer spennende (eller revolusjonert det eller hva de nå har gjort) også er det bare for de som bruker gmail -.- Endret 28. januar 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Plutselig er app store på amerikansk og jeg får ikke lastet ned noe. Hvordan får jeg den tilbake til norsk? Gå ned til bånn i App Store-appen og velg logg ut. Logg så inn igjen. Det bør virke. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Da er iOS 6.1 ute. 1 Lenke til kommentar
eesp Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Skuffet over at oppdateringen ikke aktiverer LTE i Norge... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Skuffet over at oppdateringen ikke aktiverer LTE i Norge... det er opp til operatørene, ikke apple Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Forsåvidt enig i det, men jeg klarer meg fint med 3g egentlig. Ser at folk med andre 4g telefoner sliter litt med disse blant annet grunnet vekslingen mellom 3g og 4g. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Skal med 4g når iPhone støtter 42 mbp på 3G? Bor i Drammen og får lett 20 mbp på iPhone Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 3g er jo mer enn raskt nok ja. jeg har ca en megabyte i sekundet hjemme, og jeg får litt over det på 3g. Å ha 4g vill bare være "kult" sånn når jeg tester hastigheten Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Skuffet over at oppdateringen ikke aktiverer LTE i Norge... For øyeblikket er det ingen LTE nett i Norge som er klare for iPhone 5 - NetCom som har et stort LTE 1800 nett støtter enda ikke telefoner i LTE nettet (switching mellom LTE og 3G er enda ikke klar) - Telenor har enda ikke lansert LTE nett i 1800MHz i Norge, men dette er rett rundt hjøret. - Tele2 (Mobile Norway) som også bygger ut LTE på 1800MHz har enda ikke åpnet nett noen sted i Norge. Skal med 4g når iPhone støtter 42 mbp på 3G? Bor i Drammen og får lett 20 mbp på iPhone Stemmer bra med hva jeg får i Oslo sentrum, rundt 20 Mbps ned og 5 opp. NetCom har aktivert DC-HSPA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå