Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

 

Oh, the irony, neida. Det er svært enkelt å bli drept i DayZ, det liker vi! :)

 

Fant selv M4A1 første gang jeg joinet en server, men det var ganske lite ammo.

 

 

Ikke dårlig nei. Husk at du skal spille på en server som er på andre siden av jorden for å kunne ha dagslys (dersom jeg har rett, kan godt jeg bommer fært).

 

var det jeg også trodde, men det står DayzUK på den da men :D

Endret av Qvistha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har peiling på om der er noe mulighet for å få kjørt spillet i fullscreen borderless mode?

 

Tror du må vente en stund på det. Har ikke selv klart det så.

Lenke til kommentar

Er helt klart at dette spillet krever helt sinnsykt mye. Eg har Core7 4770k, Gtx 780ti sli og 32 gb ram. Men sliter egentlig ganske bra med alle innstillinger over medium. Da faller den fort. Da legger eg utgangsåunktet i stabil 60 fps.

 

4770K? Why? Min 2600K har tilsvarende ytelse, men koster mindre. Jeg tenker at hvis du først skal være så irrasjonell med pengebruken og investere i to stk. 780ti, så kunne du i det minste gått for 3930K.

 

SLI hos deg har liten effekt i ARMA. 32 GB minne har også like mye effekt på ARMA som 8 GB minne. Det gjelder alle andre spill og. Det er MHz som teller.

Lenke til kommentar

4770K? Why? Min 2600K har tilsvarende ytelse, men koster mindre. Jeg tenker at hvis du først skal være så irrasjonell med pengebruken og investere i to stk. 780ti, så kunne du i det minste gått for 3930K.

 

SLI hos deg har liten effekt i ARMA. 32 GB minne har også like mye effekt på ARMA som 8 GB minne. Det gjelder alle andre spill og. Det er MHz som teller.

Nå kjøper eg ikke pc til 30k for å bare spille Arma. Eg invisterte i en pc fordi eg har råd til det. Er ikke verre. Alle andre spill gruser pcen med alt på ultra. Er bare Arma som er problemet. Når eg sier problemet så tenker eg 60 fps hele tiden med alt på ultra. Klarer fint å kjøre Dayz SA very high, men blir noe mellom 40-130 fps avhengig hvor eg er.

Lenke til kommentar

Klarer du å spille med så mye "blur" ? Syns det er ser jævlig ut jeg, og umuilg å se langt frem :p Har ikke fått gått noe særlig nordover enda jeg, bare rundt cherno i elektro, for jeg finner ALDRI mat å drikke til turen nordover. Fant endelig kart også igår. Men ikke noe våpen. Kun øks, balltre osv. Møtte på 4 stk som IKKE drepte meg igår og. :) Det er jaggu meg sjeldent.

 

Fant en annen ting igår for å få bedre ytelse. Sette Objects på LOW. Merket ikke noe forskell på grafikken, bare gresset som forandret seg litt. Men fikk 20-30 mere FPS, så nå klarer jeg fint å spille med resten på max. ^^

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Etter en avsteming på forumet vårt ser vi at flere medlemmer ønsker TeamSpeak i stedet for Mumble, vi har derfor satt opp en Public teamspeak server til alle Norske som ønsker å samles når de spiller DayZ! Member.kanalene er til registrerte brukere på forumet vårt, og kan skaffes ved å registere seg :)

 

TeamSpeak:

b_560_95_1.png

IP: ts3.dayznorge.no

 

DayZ Norge standalone server:

b_560x95.png

Fult server navn:

DayZ NL 3-347 (Public/Veteran) 113860 - DayzNorge.no [Norway]

Endret av Putresopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

håper de fikser Alt+f4 så ikke lik forsvinner og folk combat logger sekundet de blir skutt på...

har sikkert drept 30stk på Norway serveren som har Combat logga :/

 

Jævelig irriterende ja..

Lenke til kommentar

håper de fikser Alt+f4 så ikke lik forsvinner og folk combat logger sekundet de blir skutt på...

har sikkert drept 30stk på Norway serveren som har Combat logga :/

 

Jasså er det du som går rundt å dreper alt og alle? :p

 

Var innpå serveren her en liten periode nå og luska rundt, ikke sett tegn til noen andre spillere enda, men det kommer vel, får bare håpe på en som spør først og ikke skyter først :p

 

 

Edit: Forøvrig, er alle serverne satt til dagtid konstant nå? Har ikke sett mørket siden første dag etter release.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Fikk en ny pc for et par dager siden og tenkte jeg skulle begynne å spille DayZ.

Jeg kjøpte MSI GT60 2OC. Må legge til at jeg ikke har fått aktivert windows grunnet at produktnøkkelen hadde blitt misbrukt.

Spesifikasjoner:

Windows 8, 64 biters operativsystem

CPU

Core i7-4700MQ,2.4 GHz

RAM

4GB*2

HDD

750GB

LCD

15.6,FHD,Anti-Glare

ODD

Super Multi DVD

VGA

GeForce GTX 770M,GDDR5 3GB

WLAN

802.11 A/B/G/N+BT

OS

Free Dos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...