Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Jeg har da overlevd etter å ha besvimt?

 

Veit De om det er høve å få ein demo eller liknande av DayZ standalone?

 

Er usikker på om dette er eit spel for meg, og har bomma ein del på spel kjøpa mine på steam i det siste.

Entropy er berre eit av fleire spel eg har handla som eg ångrar som ein hund på at eg kjøpte :-P

Tviler. Kjøp heller Arma 2 og spill modden!

 

Spørsmålet du bør stille deg er: hvordan skal dem lage en demo ved å presse en så svær verden? Du får neppe DayZ følelsen av det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Veit De om det er høve å få ein demo eller liknande av DayZ standalone?

 

Er usikker på om dette er eit spel for meg, og har bomma ein del på spel kjøpa mine på steam i det siste.

Entropy er berre eit av fleire spel eg har handla som eg ångrar som ein hund på at eg kjøpte :-P

Du må nokk bare se på youtube, twitch osv. For meg er DayZ et perfekt spill som jeg alltid har ønsket meg helt siden jeg startet å spille PC spill. :p Bare litt synd at det er så mange som ikke tar det like seriøst som meg og heller KoS. :p

Syns det er morsomt å møte andre mennesker å groupe opp til en stor gruppe me randome folk verden over.

Helt i starten av DayZ var dette helt normalt, og vi kunne være grupper på 15-20 stykker som løp rundt og hadde det drit morsomt, mens nå kan du ikke snakke til de engang før de skyter deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har peiling på om de har noen planer om å gjøre noe med lyden i spillet? Tenker f.eks hvis man slå på en vegg med øksa, høres jo i bunn og grunn ut som noen fyrer av et skudd. Kan vel neppe være slik det skal være? :p

 

Det blir nok lagt til mot release. En kan ikke forvente at de skal legge det til allerede nå. De fokusere nok først og fremst om selve spillet, og etter det på alt annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

HP Pavillion G6 Notebook

AMD A4-3320M

4 GB

AMD Radeon HD 6480G

 

Kan jeg kjøre den?

 

Da blir det isåfall 5 - 10 FPS, vil jeg tro.

 

Fy så digg den nye patchen er, fiksa både bevisstløshets problemet og hovr ofte man må spise og drikke.

Drakk når jeg komm opp på NWAF, raida hele tingen og var fortsatt ikke tørst :D

 

Fint å høre! Selv opplevde jeg at det å være sulten ikke var så veldig gøy.. Det poppet jo opp sånn 20 ganger på skjermen min at "i feel hungry"..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Får dere spilt? Er tydeligvis store problemer med serverne. Hadde endelig litt tid å spille i kveld men gav ppp etter en stund. Leser nå at problemet er ganske utbredt. Er en alpha så skal ikke rage så veldig mye over dette

 

Forstår det slik at det er STEAM som er problemet.. Rocket prøver å finne ut av det, men til han finner ut av det, så står vi på gjerdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...