Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med noe er galt nå, de to siste dagene har eg hatt veldig lav FPS. Spilte litt det nye mappet som heter Taviana, 20-25 fps uansett om eg har alt på Ultra High eller Disabled/low. Da må det vel være noe som ikke stemmer?

Har lignende problem jeg også. Uansett instillinger så har jeg samma FPS. Veldig lav FPS.

Spesielt på Taviana.

Får lav fps vist en server ikke har restartet på en stund, men nå har jeg det uansett ser det ut som. Har vært helt nede til 10 fps :S

Lenke til kommentar

Ble drept når jeg hadde L85, AS50, rangefinder, nvg, gps og en nyplukket dmr i sekken. Jaja, kjipt. På veien opp til basen hører jeg fluer på et lik og tenker jeg får gå og sjekke hva som ligger der. En død person, med FN FAL NVG, gps, rangefinder, MP5SD, alle tools som fyrstikker, kompass, toolbox osv, G17 og litt andre ting. Ikke det samme som jeg hadde, men det er et lite plaster på såret. :)

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

hvilken server var det chrisreeve`?

Norway 53, jeg døde litt sørvest for NWA, spawnet i Kamenka, løp opp. Ca. 300-400 meter nord-nordvest for butikken i Zelenogorsk lå det et lik med det jeg fant (FN FAL med nvg osv)

 

Hva da, var det deg som lå der, var det du som drepte meg eller noe?

 

Edit: Forresten, ca. 10 minutter etter jeg plukket opp det nye gearet, ble vi alle teleportert til NWA av en hacker, men kom jeg unna uten å dø.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...