Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde day Z comander :p

 

Men har funnet noe som kan redde meg, et program som endrer cd key :)

Jeg vil tippe du har prøvd å laste ned hacks, så var du bannet når du prøvde å joine en server. For all del, fullt fortjent, men du er nok ikke bannet. Du har nok heller blitt frastjålet cd-keyen din. Det finnes utallige påståtte hacks på youtube og andre nettsteder, som ikke er annet enn et lite program som stjeler cd-keyen din, så de kan selge den. Det er ren svindel, men med tanke på at målgruppen deres er hackere, så synes jeg de egentlig gjør en god jobb. Du kan nok få tilbake cd-keyen din (i hvertfall hvis du har kjøpt ArmA gjennom steam), men du vil nok bli bannet på ekte om kort tid når personen som kjøpte din cd-key blir bannet, og denne gangen på ekte.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil tippe du har prøvd å laste ned hacks, så var du bannet når du prøvde å joine en server=. For all del, fullt fortjent, men du er nok ikke bannet. Du har nok heller blitt frastjålet cd-keyen din. Det finnes utallige påståtte hacks på youtube og andre nettsteder, som ikke er annet enn et lite program som stjeler cd-keyen din, så de kan selge den. Det er ren svindel, men med tanke på at målgruppen deres er hackere, så synes jeg de egentlig gjør en god jobb. Du kan nok få tilbake cd-keyen din (i hvertfall hvis du har kjøpt ArmA gjennom steam), men du vil nok bli bannet på ekte om kort tid når personen som kjøpte din cd-key blir bannet, og denne gangen på ekte.

Hva er det du snakker om?

Vet du i det hele tatt hva navigator er?

Men hvordan kan jeg få tilbake cd keyen min via steam da...

 

Den vil ALDRI gi deg global ban... Du er en av de som ødelegger for andre så at du ble banna var vel fortjent :)

Fikk nå global ban jeg...

Endret av MhMh
Lenke til kommentar

Tjena folkens... Tenkte å sette i gang med DayZ så fort jeg får satt sammen pc-delene (som kommer med posten etterpå).

 

Spørsmålet mitt er om noen av dere vet om en forum-tråd eller nettside som forklarer litt mer i detalj om spillet, servere osv? Har lest mye på denne tråden og internasjonale forum, men med så mange spillere som de har nå blir det også en enorm mengde informasjon, der mesteparten er vanskelig å verifisere.

 

Så om noen her har noen tips-tråder til meg hadde jeg satt stor pris på det!

 

Red: Sorry, mod, ikke spill... vet det er noen her inne som eeeeelsker å rette på det :-P

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

 

Bra du inrømmer at du bruker cheats så andre her ikke gir deg tilgang til privat-servere, så får du bare bli bannet og hade så godt.

Eneste grunnen var at jeg faila første gang for hadde aldri brukt det før. Så og si alle jeg kjenner bruker navigator, det er flere enn dere tror ;)

 

Men kjøper meg ny CD key i morgen.

Lenke til kommentar

Tips til en bra Chernarus server? Helst med bra ping, lite eller ingen desync, hackers og faens oldemor er heller ikke ønsket.

 

Er en ganske stor kompis gjeng som spiller sammen, men vi har enda ikke funnet en server vi kan holde oss til.

 

Jeg spiller på zombies.nu serverene, bra ping, lukket hive og de har god kontroll på cheaters. Er det hacks som ødelegger banner de juksepavene og ruller tilbake så folk får tilbake det de hadde før juksepavene begynte sin patetiske ødelegging. Krever dog at du registrer deg på forumet og legger inn GUID. Er også egen mod, DayZero du må legge inn.. Alt dette virker veldig strevsomt, men 10 minutters arbeid så er dere good to go!

 

Spiller ellers på OurDayZ 1 og 2, for det hadde vært moro med litt norske spillere og folk som vanker her. Krever Whitlist og registrering på forum der også.

 

Det er igrunn eneste mulighet for å få minimalt med eller ingen script kiddies.

 

Trenger ikke å kalle meg en forbanna idiot, da er du ikke noe bedre selv...

 

Du må være 12 år fordi du skjønner ikke hva en idiot er.. Patetisk er du! Kos deg med dine jentevenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...