Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned taviana og har lekt med litt i editoren i det. Definitivt stort map, men ting som den enormt lange brua i midten kan nok bli et helvete og skal krysse på de populære serverne, er sniper spots på de "tårnene" som holder sammen brua på toppen og hvor jeg ser for meg noen kan komme seg opp og ligge med sniper.

Lenke til kommentar

Noen som kan gjøre meg den flotte tjeneste og fortelle hvilket av følgende map som er mest spilt/gøyest?

 

DayZ Fallujah

DayZ Lingor

DayZ Namalsk

DayZ Panthera

DayZ Takistan

DayZ Utes

DayZ Zargabad

 

 

Har spilt Chernorus i rundt 200 timer, og Lingor i rundt 10 timer, men syntes Lingor sugde. Altfor rotete og ensidig.

 

Og smak og behag er jo subjektivt men er det noen av disse kartene som har blitt skikkelig populære, typisk at "alle spiller på xxxxxx for det er det beste hittil"?

 

Orker ikke å waste masse tid på å finne ut av hvilke som er gode og dårlige :p

 

Panthera og Namalsk er det gøyeste etter Chernarus imo :)

Lenke til kommentar

Lastet ned taviana og har lekt med litt i editoren i det. Definitivt stort map, men ting som den enormt lange brua i midten kan nok bli et helvete og skal krysse på de populære serverne, er sniper spots på de "tårnene" som holder sammen brua på toppen og hvor jeg ser for meg noen kan komme seg opp og ligge med sniper.

Jepp, har sett mange snipere på den brua. Å gå over den brua uten sniper er det dummeste du kan gjøre. :p

Lenke til kommentar

Tror dayz-norge.net er hacked. Skulle en tur inn og se, men eneste jeg ser er en stor logo som står H4CK, litt info om hacken og music :/ + det står helt nederst: IRAQ 4 EveR ♥ >3

Stemmer! Det er ikke bare DayZ Norge som er berørt dessverre. Vi bruker Vilayer som host til både nettside og game-servere, og disse har i dag blitt angrepet av hackere som tilsynelatende tilhører http://h4ckcod.weebly.com/ . Vi håper at DayZ Norge er online igjen i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar

De var innom en tur på Norway 1-2-3 også, hørtes ut som en gjeng med 12 åringer på voip...mulig det kan ha vært jenter, men jeg tviler.

Så klart må di vær runt 12 år, for di hacker mest cod spill. Og di er veldig dom som skriver ps3 navne sitt på siden. Håper Sony ser det og banner di :)

Lenke til kommentar

Stemmer! Det er ikke bare DayZ Norge som er berørt dessverre. Vi bruker Vilayer som host til både nettside og game-servere, og disse har i dag blitt angrepet av hackere som tilsynelatende tilhører http://h4ckcod.weebly.com/ . Vi håper at DayZ Norge er online igjen i løpet av kvelden.

Veit du om di kan ødeleg servern da? reset serveren jeg sikter etter, sån att vi alle må start på nytt.

Lenke til kommentar

Veit du om di kan ødeleg servern da? reset serveren jeg sikter etter, sån att vi alle må start på nytt.

Jeg vet ikke om de har klart å hacke Vilayer sine game servere, eller om det bare var web-server's. Jeg har fått inn rapporter fra spillere om at flere plutselig har mistet mye utstyr/kjøretøy i går kveld. Om dette er relatert til hacks, eller bare en bug er uvisst. Vilayer har kommentert dette enda.

DayZ Norge er dessverre ikke oppe enda heller, venter fortsatt på at hosten skal fikse problemene....

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar

Hvis noen har lyst å spille med meg og Vega på Taviana kartet så varsle. Vi er 2stk akkurat nå og vi har hatt flere helies og nå har vi fly og bil. Trenger flere folk å spille med så vi kan guarde hverandre mer effektivt. Det er rimelig store grupper på servern vi spiller på så vi må bli flere. Eneste kravet er at du har mic og er VELDIG voksen :D PM hvis interessert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...