Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at ping verdiene i Six Launcher er ubrukelige nå, etter å ha hatt klienten oppe en gang. Første gang så ble serverne lista opp med ping verdier som forventet.

 

Betyr dette at jeg kan glemme å sortere servere etter ping nå? Eller vil dette ordne seg seinere igjen tro?

 

Bruk heller DayZCommander, bare surr med Six Launcher om dagen. Er langt bedre server filtrerings muligheter m.m.

 

Og vedre brukernavn som du lurte på tidligere her: Tror du kan lage så mange brukere du vil i Arma 2, jeg har ihvertfall flere forskjellige.

Lenke til kommentar

Jeg ser at ping verdiene i Six Launcher er ubrukelige nå, etter å ha hatt klienten oppe en gang. Første gang så ble serverne lista opp med ping verdier som forventet.

 

Betyr dette at jeg kan glemme å sortere servere etter ping nå? Eller vil dette ordne seg seinere igjen tro?

 

Bruk heller DayZCommander, bare surr med Six Launcher om dagen. Er langt bedre server filtrerings muligheter m.m.

 

Og vedre brukernavn som du lurte på tidligere her: Tror du kan lage så mange brukere du vil i Arma 2, jeg har ihvertfall flere forskjellige.

Har et spørsmål angående DayZCommander,hvordan finner jeg de norske serverne?Når jeg skriver i search boks "norway" får bare en dansk server.

Lenke til kommentar

Jeg ser at ping verdiene i Six Launcher er ubrukelige nå, etter å ha hatt klienten oppe en gang. Første gang så ble serverne lista opp med ping verdier som forventet.

 

Betyr dette at jeg kan glemme å sortere servere etter ping nå? Eller vil dette ordne seg seinere igjen tro?

 

Bare start spillet med den, så bruker du in-game server listen.

Lenke til kommentar

 

Edit2: Hva får man, om man kjøper de to DLC pakkene til ARMA II?

 

Kjøper du riktig DLC får du grafisk forbedret player models. Tror jeg.

 

Hva er forskjell på veteran og normale severe?

 

Er ikke sikker. Men kan tenkes at veteran er uten tredjeperson og crosshair.

Lenke til kommentar
Rekorden min er 37 dager, men etter en update spawnet jeg på stranden med ingenting og startet på day 1 igjen. Men nå ligger jeg på day 10, så EGENTLIG har jeg 47 dager, siden jeg ikke har dødd mellom der. :p
37 dager er rimelig lenge ja. Hvor holdt du til?

Holder til mest i nord. NWairstrip, vybor, stary sobor osv. Har ikke vært i elektro eller cherno på sikkert en måned nå, så er nokk derfor jeg har overlevd så lenge. :p

 

Samme her. Er som regel rund Stary Sobor.

Lenke til kommentar

Har gått lei og prøve og holde meg i livet nå egentlig. Er så altfor redd for å dø, siden jeg har såppass bra gear (noe som gjør at det blir kjedelig og spille i lengden :p ). Har ikke fått ordnet meg camp enda, så har ingen packup gear heller. :p Frister å bare dø for så å kødde rundt i cherno og elektro. Er jo egentlig null problem og skaffe seg bra gear. Join en server med lite folk i, så traske rundt til du finner heli crash og sjekke airstrips osv. Fant jo over 10 sniper rifler og div. assault rifler på under 2 timer sist jeg trasket rundt opp i nord. ^^

Lenke til kommentar

Edit2: Hva får man, om man kjøper de to DLC pakkene til ARMA II?

 

Kjøper du riktig DLC får du grafisk forbedret player models. Tror jeg.

 

Hva er forskjell på veteran og normale severe?

 

Er ikke sikker. Men kan tenkes at veteran er uten tredjeperson og crosshair.

 

Jeg spiller kun veteran eller over.

 

Det eneste jeg vet som skiller er hva du ser.

 

Om du spiller på regular server eller lavere så ser man player names når man holder over, ser hvor langt borte de er, osv, tar bort mye av gleden å paranoiaen syns jeg :p så de jeg spiller med er alltid på veteran eller høyere =)

 

Ingeting som slår å hyle å skrike når vi er adskillt i 2 min å lurer på hvem i H**** stalker oss?!"?! , hiver seg på bakken å hoyer no enormt, en gang skøyt vi en av vår egne også fordi vi ble skremt ^^

 

vet ikke om andre ting en det, desverre

Lenke til kommentar

Har overlevd i ca. 25 dager (in-game) nå. Hva ligger dere andre på?

 

Nice. Rekorden min er vel 7-8 timer eller no :lol: Men er rimelig newbie da.

Har ihvertfall funnet ut at øks er vanvittig mye bedre en skytevåpen for å ta råtta på zombier, så kanskje jeg klarer ett par dager nå.

Endret av TMfrantic
Lenke til kommentar

Ikke for å bare være vrang her, men jeg stod der med all tid i verden og sikta på en crawler 5-10 meter unna, tømte et magasin med en makarov pistol og i vantro så måtte jeg lade på nytt og zombien daua aldri før den tok meg.

 

Hva i all verden? Jeg skjøt den i hodet flere ganger og med flere skudd i kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...