Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012


Anbefalte innlegg

ex-nintendo-01.jpg

 

miyamoto_mario_luigif8um.jpg

 

E3 nærmer seg med stormskritt. Hva skal Nintendo vise til oss sultne gamere?

Her kan du poste dine ønsker, spekulere og spre dine tanker på hva Nintendo har i ermet.

Vi får nok se mer spill til dems neste spillkonsoll nemlig Wii U

Sammen med dette tror jeg vi får se hvordan den skal se ut

Kom og åpne deg her i denne tråden før og etter E3

 

Tidspunkt:

The 'Nintendo All-Access Presentation @ E3 2012' starts 9am Pacific time on Tuesday, June 5 (5pm GMT).

Norsk tid: 18.00 tirsdag 5.juni

 

Livestream:

http://e3.nintendo.com/

Legger ut en poll når E3 er over hva dere vil gi Nintendo sin konferanse i karakter :)

 

Da kan jeg starte med å si mine høye tanker. De viser mer av neste Mario spill til Wii U, samt Assasins Creed 3 som bruker kontrolleren til helt nye ting som for eks bla igjennom historien med å bruke stylus og hente ut mapper via Animus 3.0 direkte via interfacen til WiiU

Så håper jeg på mer fra Paper Mario 3D og slike megatons :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt rykter om new super Mario bros mii skal være bundlet i Wii U. Viss ikke det blir en slik bundle så blir vel digital release av det spillet samme dag Wii U kommer. Pluss har hørt at de har noe i ermet gamercard ala som ps3/360 har. Ser for meg du kan interakte med din mii på kontrolleren.

Lenke til kommentar

Gleder meg enormt mye til E3 i år. Det skal bli gøy å se de to andre konferansene også, men jeg har størst forventninger til Nintendos presentasjon i år. Fjorårets avsløring av Wii U var både skuffende og forvirrende, og jeg er sikker på at Nintendo kommer til å slå sterkt tilbake i år.

Lenke til kommentar

10 dager igjen!

 

Ettersom verken PS4 eller Xbox 3 vil være til stede, så er det definitivt Nintendo-konferansen som er den store greia i år.

 

Hva jeg tror dukker opp:

 

3DS

New SMB 2 - spillbar

Luigi's Mansion 2 - spillbar

Paper Mario 3D - spillbar

Animal Crossing 3D - spillbar

Zelda 3D - trailer

 

Wii U

New SMB Mii - spillbar

Pikmin 3 - spillbar

Wii Sports 3 - spillbar og inkludert i Wii U-pakken

Black Ops 2 - spillbar

Assassin’s Creed 3 - spillbar

Rayman Legends - spillbar

Need for Speed: Hot Pursuit 2 - spillbar

Metroid eller ny action-IP fra Retro - spillbar

Resident Evil 6 - trailer

F-Zero eller Starfox gjenopplives - trailer

Splinter Cell 6 kommer til konsollen

GTA V kommer

3D Mario - trailer

Nintendo Network fullt annonsert. NIntendo samarbeider med Valve, Google eller noen andre store på online

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Fin liste Kilik! Jeg tror F-Zero er mer sannsynlig enn Star Fox, spesielt siden Star Fox 64 3D ikke levde helt opp til forventningene salgsmessig.

 

Videre tror jeg nok at både Monolith og EAD Tokyo vil vise noen av sine kommende spill (begge har nå flere teams). NSD har dessuten også ansatt veldig mange flere ansatte, så mulig at de ruster opp for å kunne lage konsollspill igjen. I tillegg så anser jeg det som meget sannsynlig at Silicon Knights har jobbet med Eternal Darknes 2 (eller en spirituell oppfølger) i ca et år, så det har vel også en brukbar sjanse. Sist, så er det nok sannsynlig at vi vil kunne se noen outsourcede spill i linje med Star Fox Assault, Metroid Other M osv sien Iwata har hintet om dette flere ganger. Alt i alt så tror jeg det kommer til å bli vist meget mange spill til Wii U, og selv om hardwaren nok vil skuffe mange, og flere av oss andre er skuffet over at konsollen ikke er like nyvinnende som Wii var, så ligger selve spilldelen av presentasjonen ann til å bli meget god.

Lenke til kommentar

E3 06, det året Wii kom ut, var veldig bra.

 

Orkesteråpningen med Miyamoto som dirigent, Twilight Princess gameplay, Mario Galaxy vises for første gang, Red Steel gameplay (som den gang virket som store saker) og ikke minst den klassiske Smash Bros. Brawl-traileren hvor Solid Snake dukker opp.

 

Håper E3 12 klarer å skape en lignende entusiasme rundt Wii U.

Lenke til kommentar

Skulle det ikke være en spillbar demo av Resi 6 i Dragon's Dogma på PS3? Har ikke prøvd det selv, men det tyder jo på at det kan være en spillbar demo av Resi 6 til Wii U på E3. Og med litt flaks kommer det info om Revelations 2 også. :) Fyren bak har jo bekreftet for lenge siden at han har veldig lyst til å jobbe med det, men andre ting er i veien. Men han har jo også hintet om at det andre kan utsettes, så vi vet jo aldri.

 

Ellers vil jeg vite mer om neste "ekte" Dragon Quest, gjerne til 3DS. DQX blir sikkert morsomt for noen, men jeg er ikke så interessert i et MMO.

 

På listen over ting å drømme om hadde det ikke vært så dumt om vi kunne fått hint om et SSX4 på Wii U eller 3DS. Det begynner å bli en stund siden SSX3, og jeg savner et bra snowboardspill. Et bra skateboards-spill hadde heller ikke vært så dumt. Tony Hawk har jo rotet det grundig til de siste årene.

Lenke til kommentar

Skulle det ikke være en spillbar demo av Resi 6 i Dragon's Dogma på PS3? Har ikke prøvd det selv, men det tyder jo på at det kan være en spillbar demo av Resi 6 til Wii U på E3.

De som kjøpte DD til 360 vil kunne laste ned demoen den 3. juli, og de som kjøpte det til PS3 vil kunne laste den ned den 4. september. Siden Microsoft trolig har inngått en avtale med Capcom om Resident Evil 6 er det nok mest sannsynlig at det vil dukke opp på Microsofts pressekonferanse.

 

Et bra skateboards-spill hadde heller ikke vært så dumt. Tony Hawk har jo rotet det grundig til de siste årene.

Vi skal ikke se bort i fra at Tony Hawk's Pro Skater HD vil finne veien til Wii U. Det hadde for så vidt vært ganske fett med en håndholdt versjon også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...