Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Ikke helt korrekt. Min S3 var låst til Telenor, men jeg kunne få operatørlåskoden gratis på Mine Sider. Vet ikke hvordan det er med andre operartører.

 

Hvor på Mine sider fant du denne koden?

 

nvm. fant det.. Men det skjer ingenting når jeg taster inn #7465625*638*#

Ser ut til at de fjernet disse kodene med ICS og JB?

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg har Telenor Turbo3G og 3/4 styrke, mens Netcom har Edge og 1/4...så kan varierer stort, spesielt utenfor "sentrumsområder".

Hos meg mangler rett og slett NetCom ei antenne som peker mot boligfeltet jeg bor i. I følge dekningskartet til både Telenor og NetCom så skal jeg ha 3G...

 

*sukk* fair enough

 

 

irritasjonsmomentet er jo såklart batteriet...da det slik jeg forstår tærer mer å ha dårlig dekning

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Hvor på Mine sider fant du denne koden?

 

nvm. fant det.. Men det skjer ingenting når jeg taster inn #7465625*638*#

Ser ut til at de fjernet disse kodene med ICS og JB?

 

Da hadde du samme problemet som jeg. Telefonen må sendes inn og resettes for å kunne låses opp. Vet ikke hva dette skyldes men jeg hadde akkurat samme problemet. Først etter den var sendt inn kunne jeg starte å bruke SIM-kortet jeg fikk fra Chess.

Lenke til kommentar

Mener jeg har lest at Samsung har flere HDMI overganger, og bare en type fungerer med S3 - stemmer det? Vil denne fungere; http://www.komplett....aspx?sku=638058 Takk for svar.

 

Nei, men denne vil http://cdon.no/elekt...ote_ii-19355326

http://www.mytrendyp...-s3-79155p.html

 

men denne så da kjekkere ut?

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s3-81621p.html

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Da hadde du samme problemet som jeg. Telefonen må sendes inn og resettes for å kunne låses opp. Vet ikke hva dette skyldes men jeg hadde akkurat samme problemet. Først etter den var sendt inn kunne jeg starte å bruke SIM-kortet jeg fikk fra Chess.

Hmm er det ikke nok med en factory reset da? Eller da kommer man vel tilbake til ICS? Vet ikke i hvilken versjon de slettet disse kodefunksjonene..

 

Vet at det er mulig å låse opp sim med en app på rootet tlf, men har ikke roota min.

Er det sånn at man får oppdateringer raskere om man låser opp telefonen? Fordi jeg har ventet lenge på 4.1.2 og begynner å bli ganske lei av å vente nå..

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar

Hmm er det ikke nok med en factory reset da? Eller da kommer man vel tilbake til ICS? Vet ikke i hvilken versjon de slettet disse kodefunksjonene..

 

Vet at det er mulig å låse opp sim med en app på rootet tlf, men har ikke roota min.

Er det sånn at man får oppdateringer raskere om man låser opp telefonen? Fordi jeg har ventet lenge på 4.1.2 og begynner å bli ganske lei av å vente nå..

 

Nope,får ikke oppdateringer raskere av den grunn. I norge opererer man med to type S3'er TEN (Telenor) og NEE (Alle andre) Hvor NEE vil få oppdateringer en smule før TEN utgavene,dette er software relatert og du må gå inn og flashe telefonen for å kunne bytte,dette er en prosess jeg ikke er kjent med så kan ikke si noe mer enn dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nope,får ikke oppdateringer raskere av den grunn. I norge opererer man med to type S3'er TEN (Telenor) og NEE (Alle andre) Hvor NEE vil få oppdateringer en smule før TEN utgavene,dette er software relatert og du må gå inn og flashe telefonen for å kunne bytte,dette er en prosess jeg ikke er kjent med så kan ikke si noe mer enn dette

 

De to versjonene du snakker om... Er det kun én av dem som kan motta 4G?

Lenke til kommentar

Ja. Bare den nye versjonen har 4G.

 

Nei! Du må i så fall si det er 3 versjoner. "Gamle" NEE og TEN, og så har du 4G versjonen som Telenor nå kjører kampanjer for.

 

NEE og TEN er I9300

4G telenor er i9305, så annen hardware, blant annet 2GB minne, men slik jeg skjønner det er hele ekstraminnet beslaglagt av 4G/LTE.

Endret av zoomsalabim
Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på om det er flere som har samme problem, når jeg åpner mapper på s3 og tab'en min så er det en stemme som snakker, sier noe slik open your pen eller noe slikt. Irriterende lyd som er der, er det noen som vet hvor jeg kan fjerne denne? Finner ikke noe under skjerm eller lyd innstillinger.

Takk for god hjelp ellers

Geir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...