Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er flere som har samme problem, når jeg åpner mapper på s3 og tab'en min så er det en stemme som snakker, sier noe slik open your pen eller noe slikt. Irriterende lyd som er der, er det noen som vet hvor jeg kan fjerne denne? Finner ikke noe under skjerm eller lyd innstillinger.

Takk for god hjelp ellers

Geir

 

Har. Også dette problemet :(

 

Hei, jeg lurer på om det er flere som har samme problem, når jeg åpner mapper på s3 og tab'en min så er det en stemme som snakker, sier noe slik open your pen eller noe slikt. Irriterende lyd som er der, er det noen som vet hvor jeg kan fjerne denne? Finner ikke noe under skjerm eller lyd innstillinger.

Takk for god hjelp ellers

Geir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å skru av Google og Samsung sin Text to Speech

 

Den har jeg slått av, fremdeles lyd

 

Er sikkert "Led Flow lite". Jeg har hatt mapper på startskjerm fra dag 1 og uansett hva jeg har tuklet med av innstillinger har telefonen aldri snakket av seg selv utenom når jeg hadde denne appen installert.

 

Den appen har jeg ikke

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på om det er flere som har samme problem, når jeg åpner mapper på s3 og tab'en min så er det en stemme som snakker, sier noe slik open your pen eller noe slikt. Irriterende lyd som er der, er det noen som vet hvor jeg kan fjerne denne? Finner ikke noe under skjerm eller lyd innstillinger.

Takk for god hjelp ellers

Geir

 

Fant fix.. http://www.productigeeky.com/faq#1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg var en av de uheldige som opplevde at S3'en "døde" uten noe forvarsel. Det kom raskt frem at dette muligens skjedde på grunn av en feil på hovedkortet.

 

Dette viste seg å være tilfelle i mitt tilfelle. Etter å ha vært uten S3 i en mnd (har kjøpt Xperia V i mellomtiden). Delta har satt inn et splitter nytt hovedkort og tlf fungerer igjen.

 

Nå planlegger jeg å selge S3'en. Den er brukt i 5 mnd, har ikke en eneste ripe, nytt hovedkort og 1 og 1/2 år igjen av garantien. Hvor mye kan jeg forvente å få for den?

Lenke til kommentar

 

Jeg har ødelagt noen slike minnekort ved å ta de ut og sette de inn med telefon påslått.

Dette har skjedd med noen andre telefoner riktignok. Nå har jeg lært å ta ut batteriet før jeg rører kortene :-) Tror nok kortet er korrupt og ødelagt når du ikke ser det i PC lengre. Mulig det finnes programvare som kan kjøre lavnivå-formatering, men jeg har ikke vært borti slikt for SD.

Da funker minnekortet igjen. Plutselig var alt som før og alle data er uskadd. Har ikke gjort noe spesielt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...