Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Hei.

 

Det er lenge siden jeg har brukt Samsung. Men en i familien har en S3 og han ønsker å få byttet SMS meldingslyd på sin telefon. Når jeg går innpå innstillinger så kan jeg endre på ringetone, og det som heter enhetslyd? Men den lyden er annerledes enn selve meldingslyden som telefonen har. Så hvor endrer man på meldingslyden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Det er lenge siden jeg har brukt Samsung. Men en i familien har en S3 og han ønsker å få byttet SMS meldingslyd på sin telefon. Når jeg går innpå innstillinger så kan jeg endre på ringetone, og det som heter enhetslyd? Men den lyden er annerledes enn selve meldingslyden som telefonen har. Så hvor endrer man på meldingslyden?

 

Gå inn på meldinger, trykk menyknappen og velg settings/instillinger. Bla ned til lydinstillingener

Lenke til kommentar

Takk for tips, men det ser ikke ut som I'm sleeping takler å skru av LED. Ellers ser det vel ut som det er stor overlapp mellom de to, så hvorfor bruker du begge?

 

I'm sleeping bruker jeg når jeg sover, siden den også innehar en funksjon om å slippe gjennom gjentatte ringeforsøk. Timeriffic bruker jeg for å skru av wifi, automatisk lysjustering, blåtann osv. til forskjellige tidspunkt.

Lenke til kommentar

Har en kollega som ikke får varsel ved inkommende e-post.

 

Jeg har sett etter en løsning på problemet, uten å finne noen glupe forslag.

Varsellyder er selvfølgelig slått på, har bedt henne om å forandre tone, fjerne og legge til e-post konto OG resette telefonen til fabrikkinnstillinger - i håp om at dette skulle løse saken, uten hell.

 

Har noen her en ide?

Lenke til kommentar

Hei.

Når jeg prøver å gå videre på lenker fra internettsider som jeg er inne på, så får jeg opp en melding der det står: Vindusgrense nådd. Du kan ikke åpne en ny fane fordi du allerede har åpnet maksimalt antall. Dette har jeg ikke vært borti før. Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Får ikke koblet meg til cdspilleren i bilen med bluetooth. Skjer liksom ingenting. Funker heller ikke på et annet handsfree-system. Det går fint å koble til andre telefoner. Med min Desire HD var det ingen problem. Noen tips? Innstillinger eller noe?

 

Bump.

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte nylig S3, og er en ting som irriterer vettet av meg, den "halvsirkelen som du kan flytte rundt i enden av skjermen og kan dra ned, så får du opp en liste med ikoner til snarveier. hvor du da kan trykke på en knapp som står "red." og da blir skjermen grå og du kan igjen dra ikona ned der igjen, for det første har jeg ikke peiling på hva den gjør, og er det noen måte og fjerne den? irriterende når jeg holder på med noe på skjermen og kommer borti den med uhell :\

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte nylig S3, og er en ting som irriterer vettet av meg, den "halvsirkelen som du kan flytte rundt i enden av skjermen og kan dra ned, så får du opp en liste med ikoner til snarveier. hvor du da kan trykke på en knapp som står "red." og da blir skjermen grå og du kan igjen dra ikona ned der igjen, for det første har jeg ikke peiling på hva den gjør, og er det noen måte og fjerne den? irriterende når jeg holder på med noe på skjermen og kommer borti den med uhell :\

 

Klikk på bildene for å se forklarende tekst.

 

post-271217-0-73956400-1358415566_thumb.png post-271217-0-48722500-1358415575_thumb.png

Endret av L_Skywalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Når jeg prøver å gå videre på lenker fra internettsider som jeg er inne på, så får jeg opp en melding der det står: Vindusgrense nådd. Du kan ikke åpne en ny fane fordi du allerede har åpnet maksimalt antall. Dette har jeg ikke vært borti før. Noen som har en løsning på dette?

 

Hvis du har en del faner trengs det vel bare å ta bort noen?

 

Bruk Chrome, da kan du ha hundrevis av faner om du trenger det.

 

Tingen er at jeg har bare en fane oppe.

 

Prøv å tømme internet-app'en for alt av cachet data.

 

-> Innstillinger | Programstyring | Alle | Internett

-> Tøm mellomlager

(Tøm data vil fjerne alle favoritter. Bruk med omtanke).

Lenke til kommentar

Har en kollega som ikke får varsel ved inkommende e-post.

 

Jeg har sett etter en løsning på problemet, uten å finne noen glupe forslag.

Varsellyder er selvfølgelig slått på, har bedt henne om å forandre tone, fjerne og legge til e-post konto OG resette telefonen til fabrikkinnstillinger - i håp om at dette skulle løse saken, uten hell.

 

Har noen her en ide?

 

Epost-appens egne varslingsinnstillinger må også vurderes i tillegg til telefonens generelle varslingsinnstillinger.

 

I tillegg er det egen varslingsinnstilling for pop3/IMAP kontoer og Exchange-kontoer i standard epost-app (dersom bruken er så avansert).

Endret av L_Skywalker
Lenke til kommentar

Hei.

 

Det er lenge siden jeg har brukt Samsung. Men en i familien har en S3 og han ønsker å få byttet SMS meldingslyd på sin telefon. Når jeg går innpå innstillinger så kan jeg endre på ringetone, og det som heter enhetslyd? Men den lyden er annerledes enn selve meldingslyden som telefonen har. Så hvor endrer man på meldingslyden?

 

Innstillinger | Lyd | Standardvarsler

 

Dersom lydutvalget ikke passer preferanser kan det opprettes en mappe på apparatets rot eller evt. SD-kortets rot med navnet 'notifications'. Kopier ønsket lyd dit, så er den valgbar i lydlisten siden. Eller bruk en lydeditor som kan sette type = notifications i lydfilens metadata, da kan lydfilen være lagret i fritt valgt mappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...