Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lastet ned radioresepsjonen og ricky gervais show, der alle filene er mp3. Noen gode apper til å spille de av? Vil ha det slik som podcast er ment, sortert etter dato, husker hvor du var, ser hvilke du har hørt osv.

 

Jeg har rett og slett brukt Google Music til dette, fungerer helt fint. Hvis du også registrerer deg på music.google.com kan du synke mellom pc'er og alle nettbrett/telefoner du har, veldig enkelt og greit...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Har fått ett merkelig problem på min S3 (orgiginal firmware 4.1.2) - Play Butikk nekter å starte - blinker såvidt til (laster) - kutter deretter ut tilbake til startskjermen. Har prøvd en restart av telefonen - hjalp ikke. Nekter også å mottat app's som jeg "sender" til telefonen fra Google Play på pc'en. Forslag ????

Lenke til kommentar

Sikkert et idiotisk spørsmål, men jeg fyrer løs uansett....

 

I forbindelse med mobilbytte skal min S3 overføres nedover i arverekka, og jeg vil da ta en reset til fabrikkinnstillinger.

Saken er at telefonen er rootet (CF Root). Vil dette påvirke factory reset på noen måte? Antar at telefonen ikke er roota når den er resetta til fabrikkstandard?

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med minnekortet på S3en. Har et SanDisk ultra 32 gb kort som ikke telefonen "finner". Kommer opp feilmelding om at kortet ikke kan monteres. Går jeg på innstillinger og lagring, kommer ikke kortet opp - får ikke tilgang til verken innhold eller til å formatere det i telefonen. Jeg har også forsøkt å få lest kortet i PC, men det er det samme der - kommer ikke opp i utforsker. Har også prøvd med et annet minnekort og det samme skjedde der (etter en stund) dermed tenkte jeg at dette er et problem i telefonen? Noen med samme erfaring og evt. løsning?

Lenke til kommentar
Å gå fra fullt signal til 2 barer synes jeg er litt for drøyt

 

Hos meg har Telenor Turbo3G og 3/4 styrke, mens Netcom har Edge og 1/4...så kan varierer stort, spesielt utenfor "sentrumsområder".

Hos meg mangler rett og slett NetCom ei antenne som peker mot boligfeltet jeg bor i. I følge dekningskartet til både Telenor og NetCom så skal jeg ha 3G...

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med minnekortet på S3en.

Jeg har ødelagt noen slike minnekort ved å ta de ut og sette de inn med telefon påslått.

Dette har skjedd med noen andre telefoner riktignok. Nå har jeg lært å ta ut batteriet før jeg rører kortene :-) Tror nok kortet er korrupt og ødelagt når du ikke ser det i PC lengre. Mulig det finnes programvare som kan kjøre lavnivå-formatering, men jeg har ikke vært borti slikt for SD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...