Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Andre som har problem med "store" excel filer i Polaris Viewer 4?

Prøvar å åpne ei Excel 2010 fil på 226 kB, fila blir åpna, men så får eg melding om for lite minne, og fila blir lukka igjen. Ei pdf-fil med 3 gangar størrelen derimot er ingen problem. 226kB er jo ingenting, er det rett og slett Excel 2010 filer den slit med, sjølv om mindre 2010 filer går bra...

 

Prøvde å konvertere fila til Excel 2003 format, men akkurat ame feil då også.

Men, dette fungerte på ein Galaxy S for ikkje lenge sidan, og å fungerr det ikkje på ein S3.

Noken forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker jeg blir små provosert av sånne videor. Selv om jeg liker iPhone og Apple. Blir det så dumt å sammenligne når det blir spurt spørsmål siri er bedre på. Uansett, så er s voice dårlig i forhold til google voice. Så fatter ikke hvorfor ikke det ble brukt som en fair test

Det verste er jo at iPhonen er tilkoblet Wi-Fi, mens S3 kun er tilkoblet telefonnettverket, noe som får det til å virke som om S voice er mange ganger så treig som Siri.
Lenke til kommentar

Merker jeg blir små provosert av sånne videor. Selv om jeg liker iPhone og Apple. Blir det så dumt å sammenligne når det blir spurt spørsmål siri er bedre på. Uansett, så er s voice dårlig i forhold til google voice. Så fatter ikke hvorfor ikke det ble brukt som en fair test

Det verste er jo at iPhonen er tilkoblet Wi-Fi, mens S3 kun er tilkoblet telefonnettverket, noe som får det til å virke som om S voice er mange ganger så treig som Siri.

nja, står jo wifi ikon på s3'en der da, så den er jo på wifi

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på disse to minnekortene? Er det verdt den ekstra prisen for det dyreste av dem?

 

Slik jeg forstår det (correct me if I'm wrong); forskjellen er lese/skrive hastigheten på kortene.

 

Du kan lese mere her: http://en.wikipedia....UHS_Speed_Class

 

Det dyreste av kortene du linker til, anser jeg å være tilsvarende UHS-II.

Endret av Akitu
Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg er en apple-fanboy som vurderer å gå over til Samsung Galaxy S3. Jeg har iPad, iMac, macbook pro og iPhone.

 

Jeg begynner å bli lei av iphone og har lyst på Samsung Galaxy S3. Men jeg er litt usikker, nå har dere mulighet til å påvirke meg. Det er bare fyre opp og gi alt dere ha, FYR LØS!

Lenke til kommentar

Gå til butikken, spør om å få leke litt, jeg angret iallefall aldri, rett og slett muligheten for å customize er "take my money" right there. :)

 

Er du redd for økosystemet så ikke vær det (ser du eier flere i-devices) jeg solgte min Prime TF201 tablet da android rett og slett suger på tablet per dags dato, men samtidig er overhodet best på mobil, basert på mine subjektive erfaringer - og nå skal jeg teste windows RT for å sjekke om det er noe å ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg er en apple-fanboy som vurderer å gå over til Samsung Galaxy S3. Jeg har iPad, iMac, macbook pro og iPhone.

 

Jeg begynner å bli lei av iphone og har lyst på Samsung Galaxy S3. Men jeg er litt usikker, nå har dere mulighet til å påvirke meg. Det er bare fyre opp og gi alt dere ha, FYR LØS!

 

Større skjerm i HD oppløsning

Minnekort støtte opptil 64 GB

Flyttbar disk funksjon

Bluetooth filoverføring

NFC

Trådløs lading

Kamera med langt flere innstillinger

Widgets og snarveier til alle innstillinger

Android byr på nesten ubegrensede muligheter for personlig tilpasning av tlf :)

 

Osv . . . . . . .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...