Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som jeg har merket ikke har fungert er en ekstern harddisk. Telefonen sier at den har feil filsystem.

 

Mvh Jetfighter

Hvilket filsystem har den eksterne disken? Hvis det er NTFS så er nok det forklaringen.

Det kan jo også være strøm som er problemet.

Nå har ikke jeg lest noe om andre som har koblet ekstern disk til telefonen. Men det ser ikke ut som om det er en aktiv USB hub du bruker, så kanskje telefonen rett og slett ikke orker å drive motoren?

Lenke til kommentar

Noen som har et program som man kan sende meldinger og generelt gå inn på/styre telefonen via pcen? Som man kan bruke til bluetooth. Når jeg sitter på jobben, så funker ikke kies air, blandt annet.

 

Har veldig lyst på linux for android, men da må jeg ha egen dock og skjerm. Foreløpig uaktuelt på jobben

Airdroid eller splashtop 2
Lenke til kommentar

Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket.

 

Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3?

Omega rom uten tvil har prøvd så og si alle de andre...

Det fungerer fint å legge inn siste v. JellyBean fra samsung, har kun funnet en feil, skjermdump ved å stryke over skjermen har ikke jeg fått til.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket.

 

Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3?

Omega rom uten tvil har prøvd så og si alle de andre...

Det fungerer fint å legge inn siste v. JellyBean fra samsung, har kun funnet en feil, skjermdump ved å stryke over skjermen har ikke jeg fått til.

 

Jeg la inn siste(?) JB og jeg kan skjermdumpe. Gjorde det massevis i sta...

 

Jeg orker ikke vente mer på JB, så jeg har bestemt meg for å flashe eller hva det heter på fagspråket.

 

Hvilken anbefaler dere at jeg legger inn på min S3?

Omega rom uten tvil har prøvd så og si alle de andre...

 

Den skal jeg prøve ut :) Håper det er støtte for USB OTG der.

Lenke til kommentar

Tasker gutta, Har dere sett denne ? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.supersmartphonefull

 

Og siden mitt redigerte innlegg ble begravet,prøver jeg igjen

Deksler med innebygd powerbank, noen som har prøvd disse ?

f.eks: http://www.ebay.com/itm/290758317661?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

Smartphonefull så lovende ut, men manglet dessverre Mobildata av/på. Uansett - takk for tipset

Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av det "fantastiske" flip-coveret til S3. Nå etter 2 uker er både dekslet slitent og flassete i 'bøyen', samt at gummikanten har løsnet og revnet. Hørte med flere på jobben som opplever mye av det samme - altså at det er ubrukelig etter 2-3 uker.

 

Noen som har opplevd det samme og har forsøkt å reklamere på dette?

 

Mener at et cover til rundt 300,- bør holde mer enn noen få uker. Virker som ikke annet enn slett arbeid fra Samsung her, for bakdekslet er langt bedre enn det som følger med.

 

 

Var ikke langt unna å kjøpe det i dag! Bra jeg bestemte meg for å kjøpe på nett i stede.

 

 

Jeg har sett på mange cover på nett, og det er det under som frister mest. Noen som har prøvd det?

Vil helst ha et som dekker skjermen.

 

http://www.iutstyr.n...roducts_id=3789

 

Mye bra flip caser der. Takk for tipset, blir nok å bestille en slik en

 

 

Si ifra hva du syns da! Eventuelt si noe om noen andre du har prøvd?

 

Noen som har en case dere er fornøyd med?

Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av det "fantastiske" flip-coveret til S3. Nå etter 2 uker er både dekslet slitent og flassete i 'bøyen', samt at gummikanten har løsnet og revnet. Hørte med flere på jobben som opplever mye av det samme - altså at det er ubrukelig etter 2-3 uker.

 

Noen som har opplevd det samme og har forsøkt å reklamere på dette?

 

Mener at et cover til rundt 300,- bør holde mer enn noen få uker. Virker som ikke annet enn slett arbeid fra Samsung her, for bakdekslet er langt bedre enn det som følger med.

 

 

Var ikke langt unna å kjøpe det i dag! Bra jeg bestemte meg for å kjøpe på nett i stede.

 

 

Jeg har sett på mange cover på nett, og det er det under som frister mest. Noen som har prøvd det?

Vil helst ha et som dekker skjermen.

 

http://www.iutstyr.n...roducts_id=3789

 

Mye bra flip caser der. Takk for tipset, blir nok å bestille en slik en

 

 

Si ifra hva du syns da! Eventuelt si noe om noen andre du har prøvd?

 

Noen som har en case dere er fornøyd med?

 

 

Er laget for å tåle litt mer juling da men Seidio sin Convert combo er noe jeg har tenkt til å bestille meg iallefall.

 

Valget sto mellom den og Otterbox Defender, men kom over en tråd hvor majoriteten valgte seidio fremfor otterboxen.

Det og en kamerat av meg anbefalte den,som igjen fikk meg til å se etter sammenligninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er muligens helt feil forum for dette spørsmålet, men jeg finner ikke noe godt alternativ: Vet noen om jeg får koblet opp en xbox 360, med ethernet kabel, med allshare? Er redd gubben er i ferd med å dra en Apple TV inn i kåken og dette må for all del ikke skje - alternativ løsning må fikses i dag mens han er utav huset.

 

Så noen spurte om miracast kan brukes med Samsung s3 og det kan den: http://news.cnet.com/8301-1023_3-57515750-93/airplay-challenger-miracast-launches-with-galaxy-s3-support/

 

Den skal jeg ha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...