oyvindhauge Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Sikkert dumt spørsmål, men har spilt lite Fifa og lite online på Xbox. Kan man spille sammen i karrieremodus over Xbox Live? Har startet karrieremodus lokalt og lurer på om vi kan fortsette over nett, men gidder ikke gjøpe Gold om det ikke er mulig. På forhånd takk for svar (jeg har googlet, men fant ikke hva jeg lette etter). Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei,det er ikke mulig.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Seasons fortsatt mongo hos dere? fryser bestandig når jeg skal velge lag og når jeg går på lagledelse. Så, jeg må rs'e ps3en Endret 7. oktober 2012 av Tarmsprekkar Elof 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ja, helt latterlig. Fungerte utmerket i 4 kamper på rad, etter det var det komplett umulig. Synes dette er for svakt av EA. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Her har det ikke funka i hele helga. Helt latterlig. Ikke helt bra at jeg må rs'e på den måten heller. Trykke på av og på knappen. Endret 7. oktober 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Spilt litt med offline-pro'en min, Zack Matt (Brøndby, på utlån fra Dortmund). - Hva er de røde sirklene rundt motstanderens spillere? - Ledet 5-0 og fikk først opp "defensivt" nede til høyre, og deretter "ultradefensivt". Hva er det for noe, må jeg også spille mer defensivt? - Ingen presset ballfører (høyrebacken eller noe, mens jeg er spiss), så da tok jeg ansvar. Men fikk klar beskjed om at jeg var feilposisjonert, så jeg trakk meg og kom meg tilbake i riktig posisjon. Er det et stort minus å være litt feilposisjonert? Skjer stadig at jeg er feilposisjonert, men irriterende når jeg beveger meg smart og likevel får beskjed om å posisjonere meg annerledes. - Skulle gjerne forbedret spilleren min, er det spesielle ting jeg burde prøve på? Får stadig +1 for ting, både skudd og headinger, men jeg spiller bare normalt uten å gjøre ting for å få +1. Stod i midtsirkelen og hvilte, samtidig som jeg var greit posisjonert til et evt angrep, og gikk fra 8,6 til 8,8 bare ved å stå der og sløve. Sterkt. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Spilt litt med offline-pro'en min, Zack Matt (Brøndby, på utlån fra Dortmund). - Hva er de røde sirklene rundt motstanderens spillere? - Ledet 5-0 og fikk først opp "defensivt" nede til høyre, og deretter "ultradefensivt". Hva er det for noe, må jeg også spille mer defensivt? - Ingen presset ballfører (høyrebacken eller noe, mens jeg er spiss), så da tok jeg ansvar. Men fikk klar beskjed om at jeg var feilposisjonert, så jeg trakk meg og kom meg tilbake i riktig posisjon. Er det et stort minus å være litt feilposisjonert? Skjer stadig at jeg er feilposisjonert, men irriterende når jeg beveger meg smart og likevel får beskjed om å posisjonere meg annerledes. - Skulle gjerne forbedret spilleren min, er det spesielle ting jeg burde prøve på? Får stadig +1 for ting, både skudd og headinger, men jeg spiller bare normalt uten å gjøre ting for å få +1. Stod i midtsirkelen og hvilte, samtidig som jeg var greit posisjonert til et evt angrep, og gikk fra 8,6 til 8,8 bare ved å stå der og sløve. Sterkt. - Rød sirkel betyr at du burde markere den spilleren. - Vet ikke kan hende at det er du som er borti "pilene" på kontrolleren din, dette bestemmer hvordan mentalitet og spillestill laget skal ha. - Du kan trykke inn R1/RB for å få spillere til å gå i press. Vet ikke om noe annet alternativ. -Hvis du ser på achievements og fokuserer på de du ønsker å øke, personlig fokuserer jeg alltid på å få opp akselerasjon, sprint speed og stamina, så vil du fort forbedre proen din. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Fikk 200.000 for Alves, brukt det meste på pakker som kanskje ikke var så lurt.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 - Rød sirkel betyr at du burde markere den spilleren. - Vet ikke kan hende at det er du som er borti "pilene" på kontrolleren din, dette bestemmer hvordan mentalitet og spillestill laget skal ha. - Du kan trykke inn R1/RB for å få spillere til å gå i press. Vet ikke om noe annet alternativ. -Hvis du ser på achievements og fokuserer på de du ønsker å øke, personlig fokuserer jeg alltid på å få opp akselerasjon, sprint speed og stamina, så vil du fort forbedre proen din. Takk skal du ha. Vet at man styrte hvor defensivt/offensivt man skal spille med pilene på FIFA 12, men det hjalp ikke å prøve å endre det i denne kampen. Tenkte at det kanskje var manageren som styrte dette når man spiller karriere. Den achievements-lista var ufattelig lang, og mye ga veldig lite mening. Tror jeg bare fortsetter å spille som jeg har gjort. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja AI-treneren styrer dette i karrieren. Det går unna med achievments når man kommer i gang. Mange av de blir fullført når du har spilt 10/20/50 kamper osv. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Noen som vil spille en kamp? Legg meg til GT: PwiurBaboon (xbox) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Blir gal av motstandere som skal se alt av repriser, selv den delen hvor spillerne går til pause. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Blir gal av motstandere som skal se alt av repriser, selv den delen hvor spillerne går til pause. Helt dust at de ikke klarer å fikse opplagte feil fra et år til det neste. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 6 av 8 siste kamper har gitt meg Bayern. Hva i helvete er feil med det forbanna match-makingsystemet? Eller City. City eller Bayern. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvilket lag spiller du med? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Jaja, da var de 200.000 coinsa brukt opp på Gullpakker.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvilket lag spiller du med? United. Å møte City i ny og ne er forsåvidt greit, rivaloppgjør. Om Bayern skal skape mimring til '99 blir det for klisje for min del. Har før 6. divisjon møtt stort sett alt, de to store i Spania, Chelsea, Arsenal, Juventus, PSG o.l., men nå er det kun Bayern og City på rullering. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 - Rød sirkel betyr at du burde markere den spilleren. - Vet ikke kan hende at det er du som er borti "pilene" på kontrolleren din, dette bestemmer hvordan mentalitet og spillestill laget skal ha. - Du kan trykke inn R1/RB for å få spillere til å gå i press. Vet ikke om noe annet alternativ. -Hvis du ser på achievements og fokuserer på de du ønsker å øke, personlig fokuserer jeg alltid på å få opp akselerasjon, sprint speed og stamina, så vil du fort forbedre proen din. Takk skal du ha. Vet at man styrte hvor defensivt/offensivt man skal spille med pilene på FIFA 12, men det hjalp ikke å prøve å endre det i denne kampen. Tenkte at det kanskje var manageren som styrte dette når man spiller karriere. Den achievements-lista var ufattelig lang, og mye ga veldig lite mening. Tror jeg bare fortsetter å spille som jeg har gjort. Du kan også se i karriere-tråden om du lurer på noe Hva mener du med at de ikke ga noe mening? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Fikk 200.000 for Alves, brukt det meste på pakker som kanskje ikke var så lurt.. Jaja, da var de 200.000 coinsa brukt opp på Gullpakker.. Du tenkte at det ble lurt ETTER det første innlegget du posta eller? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvilket lag spiller du med? United. Å møte City i ny og ne er forsåvidt greit, rivaloppgjør. Om Bayern skal skape mimring til '99 blir det for klisje for min del. Har før 6. divisjon møtt stort sett alt, de to store i Spania, Chelsea, Arsenal, Juventus, PSG o.l., men nå er det kun Bayern og City på rullering. På tide å prøve et annet lag? Kanskje noen 4* eller 3* hvis du vil unngå å møte bayern og city. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå