Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg forhåndsbestilte ultimate edition slik at jeg skulle få 25 gullpakker, en hver mandag. Jeg fikk ikke vært innpå mandagen i forrige uke for å åpne min gullpakke da, men har åpnet de før der. Men siden jeg ikke fikk åpnet den mandagen og jeg var heller ikke å åpnet i går, skulle ikke jeg ha fått to gullpakker i dag da egentlig? en for forrige uke og en for i går? jeg fikk bare en nå når jeg gikk innpå. Å jeg håper virkelig ikke at det er slik at om man ikke er innpå en uke at man ikke får den gullpakken, ihvertfall føler jeg da at det å kjøpe ultimate edition da ikke var verdt de ekstra betalte pengene. Noen som kan forklare meg hvordan dette foregår? har egentlig ikke satt meg inn i FUT sånn veldig mye på akkurat den delen med gullpakker der, så vet ikke helt hvordan det foregår.

Lenke til kommentar

jeg forhåndsbestilte ultimate edition slik at jeg skulle få 25 gullpakker, en hver mandag. Jeg fikk ikke vært innpå mandagen i forrige uke for å åpne min gullpakke da, men har åpnet de før der. Men siden jeg ikke fikk åpnet den mandagen og jeg var heller ikke å åpnet i går, skulle ikke jeg ha fått to gullpakker i dag da egentlig? en for forrige uke og en for i går? jeg fikk bare en nå når jeg gikk innpå. Å jeg håper virkelig ikke at det er slik at om man ikke er innpå en uke at man ikke får den gullpakken, ihvertfall føler jeg da at det å kjøpe ultimate edition da ikke var verdt de ekstra betalte pengene. Noen som kan forklare meg hvordan dette foregår? har egentlig ikke satt meg inn i FUT sånn veldig mye på akkurat den delen med gullpakker der, så vet ikke helt hvordan det foregår.

 

DU må hente pakken din innen den uken den er ute ellers går du glipp av den,

Lenke til kommentar

jeg forhåndsbestilte ultimate edition slik at jeg skulle få 25 gullpakker, en hver mandag. Jeg fikk ikke vært innpå mandagen i forrige uke for å åpne min gullpakke da, men har åpnet de før der. Men siden jeg ikke fikk åpnet den mandagen og jeg var heller ikke å åpnet i går, skulle ikke jeg ha fått to gullpakker i dag da egentlig? en for forrige uke og en for i går? jeg fikk bare en nå når jeg gikk innpå. Å jeg håper virkelig ikke at det er slik at om man ikke er innpå en uke at man ikke får den gullpakken, ihvertfall føler jeg da at det å kjøpe ultimate edition da ikke var verdt de ekstra betalte pengene. Noen som kan forklare meg hvordan dette foregår? har egentlig ikke satt meg inn i FUT sånn veldig mye på akkurat den delen med gullpakker der, så vet ikke helt hvordan det foregår.

 

DU må hente pakken din innen den uken den er ute ellers går du glipp av den,

 

Det synes jeg er ganske så latterlig, når man tross alt har brukt ekstra penger på det for å få de gullpakkene, da kunne nå de vel heller bare tatt den ene gullpakken å utsatt den slik at jeg får den etter alle de andre pakkene da eller at de kun hadde trukket ifra gullpakken idet den uken jeg åpner den slik at det hadde blitt akkurat 25 pakker.

Lenke til kommentar

Har allerede mista en del interesse ang Fifa 13. Det er i praksis Fifa 12 med alt av bugs, animasjoner og en del svakheter i forsvars AI'en det medfører, men med oppgradert ballmottak og noen nye feiringer og en butikk hvor du kan kjøpe nye ting som jeg driter i.

Har møtt nok folk som kjører rare formasjoner med max press og raske forsvarsspillere som spisser, spillet er for raskt og det er ingen midtbanekrig eller posisjoneringstaktikk som i ekte fotball. En god nyhet er at det er lettere å pingpong'e igjen så nå kan man spille skikkelig tika tika fotball med topplag som Odd Grenland og Accrington.

Fant også ut at for å enklest vinne kamper trenger du to raske spillere i front/vingen (er ikke så farlig om de er keepere eller spisser - de må være raske), spill med max press og max aggressionb og trykk og hold inne RB/R1 hele tiden for hver gang motstanderen sentrer og velg en 5-4-1 formasjon med counterattack. Da tar du siste bossen lett.

 

Men Fifa er fortsatt kult med øl og kompiser da om ikke annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flere som har samme problem som meg når dere spiller Seasons? Etter at jeg har spilt 1-2 kamper blir det plutselig umulig å koble seg til mot ny motstander. Det jeg har oppdaget er at lagoppstillingen av en eller annen grunn blir skiftet ut med det som er favorittlaget ditt. F.eks hvis jeg vil spille med Man. Utd så byttes lagoppstillingen ut med Brann som er mitt favorittlag. Da må jeg restarte spillet for å fikse det. Utrolig irriterende. Dette er for Xbox.

Lenke til kommentar

Er det flere som har samme problem som meg når dere spiller Seasons? Etter at jeg har spilt 1-2 kamper blir det plutselig umulig å koble seg til mot ny motstander. Det jeg har oppdaget er at lagoppstillingen av en eller annen grunn blir skiftet ut med det som er favorittlaget ditt. F.eks hvis jeg vil spille med Man. Utd så byttes lagoppstillingen ut med Brann som er mitt favorittlag. Da må jeg restarte spillet for å fikse det. Utrolig irriterende. Dette er for Xbox.

Har opplevd det samme på PS3 ja.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...