Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

_MÅ_ man ha facebook-konto for at man skal få betakey av PCGamer?

Ingen som tilfeldigvis har noen facebook-konto til overs? :p Skulle gjerne hatt 2 beta keys (til min far og en kollega av han).

 

Tror ikke jeg skal opprette en fjesbokkonto for beta enda.. :)

 

Bare lag en fake acc. Har flere face accer nettopp pga facebook-trenden. Er jævlig irriterende at alt skal på facebook...

Lenke til kommentar

Bare lag en fake acc. Har flere face accer nettopp pga facebook-trenden. Er jævlig irriterende at alt skal på facebook...

Hehe var det da. gidder ikke ta meg bryet med det enda.. Enig at det blir tull at absolutt alt må gjennom facebook den dag idag.. Men men

 

Dukker kanskje opp andre nettsteder etterhvert.. Skal ikke se bort ifra at min far Pre-ordrer det med tiden heller.

Lenke til kommentar

Jeg spiller vanligvis blitzkrig mod til CoH, så ble nesten litt paff av at det var så få units! Liker ikke helt hvordan infanterister ikke kan treffe en fiende selv om de står 2 meter fra hverandre. Greit nok det at mangen på østfronten ikke fikk bra trening, men trenger jo ikke en gang sikte for å treffe på den avstanden! Ser jo bare helt latterlig ut!

 

Liker heller ikke mangelen på defensive muligheter, ala tanktraps, mg nests, mortar emplacements osv. Virker som om de vil ha veldig mobile og aggressive kamper, passer dårlig for de av oss som gjerne graver seg ned som f. :hm:

Lenke til kommentar

Jeg spiller vanligvis blitzkrig mod til CoH, så ble nesten litt paff av at det var så få units! Liker ikke helt hvordan infanterister ikke kan treffe en fiende selv om de står 2 meter fra hverandre. Greit nok det at mangen på østfronten ikke fikk bra trening, men trenger jo ikke en gang sikte for å treffe på den avstanden! Ser jo bare helt latterlig ut!

 

Liker heller ikke mangelen på defensive muligheter, ala tanktraps, mg nests, mortar emplacements osv. Virker som om de vil ha veldig mobile og aggressive kamper, passer dårlig for de av oss som gjerne graver seg ned som f. :hm:

 

Tull, virker jo som de fleste går for masse mortars og arty og står på hver sin side av en bro (iallfall i 2v2), noe som ikke akkurat er det morsomste. Mobile kamper var jo det som var bra med vCoH, og grunnen til at britene ble hatet av alle bortsett fra nybegynnerne.

 

Uansett er det bra at de ikke har gått for mye bort fra gamle CoH. Var redd for at russerne bare skulle blobbe, men det ser ikke sånn ut så langt, selv om det er mye arty

Lenke til kommentar

Har dere prøvd å spille med bare ekspert AI? Utrolig mye mortar og langdistanseraketter. Må jo innrømme at det er vanskelig å spille mot men det blir litt ensformig når en stadig får sånt mot seg. Kjempegøy spill, ikke så forskjellig fra CoH som jeg hadde håpet i positiv forstand, men mer CoH klager jeg ikke på.

 

Dette med snøstormer... skjønner ikke hvorfor dette er med i det hele tatt, det gjør jo egentlig ingenting ved spillet bedre mener jeg.

Endret av Brawler
Lenke til kommentar

Jeg håper de balanserer spillet nærmere originalen. Slik det er nå utgjør infanteristrid en alt for liten del av spillet, og fraværet av defensive bygninger gjør repertoaret mye mer ensformig. Med VP blir det hele fort en eneste stor spammingskrig og mindre taktisk enn forgjengeren. Håper og tror at de fikser på det.

 

Angående snøstormene synes jeg det er ett spennende konsept. Det endrer dynamikken og kan gi rom for å flytte motoriserte styrker uoppdaget bak fiendens linjer.

 

Si fra om noen andre spiller og vil ha noen å spille med, litt kjipt å bare spille med randoms :p

Lenke til kommentar

Legger ikke snøstormene bare mer fokus/fordel over på tanks/kjøretøy som ikke tar skade av kulde? De fleste kampene jeg har vært i har kokt ned til ren tankskrig. Det blir mye ekstra mikro rundt å flytte på soldatene/bygge bål osv. Det er nesten som infanteri som oftest blir forbikjørt fordi tankser og kjøretøy rydder det meste.

 

Forresten, dere kan skaffe dere adgang til betaen her så lenge de har nøkler, for dere som ikke er inne:

 

http://www.curse.com/betas/company-of-heroes-2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...