Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2


Anbefalte innlegg

Uten at jeg kan si noe sikkert, så tror jeg de har holdt på siden 2010/2011 en plass. Men mulig jeg bommer helt..

 

De holdt på jo en stund med CoH: Online, som de kansellerte under beta perioden.

Takk! :) Hadde helt glemt CoH: Online, må innrømme jeg er glad de gikk for et vanlig spill i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gleder meg. Håper jeg får spille som Amerikanerne og Axis i multiplayer. Jeg hadde det gøy med CoH: Online også da det var i beta.

 

I CoH2 er det nok bare sovjet vs wehrmacht. Alt tyder på det i alle fall, slik som det jo også var i CoH når det ble sluppet i sin tid. Kanskje kommer US/andre factions i en expansion.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Uff så lenge det er til 2013 nå! 2013 ser ut til å bli ett skikkelig godt år for klassiske PC spill med CoH 2, C&C Generals 2, Sim City 5 og forhåpentligvis neste Total War spill (Rome 2!).

 

Kanskje siden de snakker slik om den dynamiske snøen at vi får en expansion satt til afrika med sand som fungerer på samme måte. Hadde vært en drøm å styre offensivene og retrettene til Rommel!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Shermans? :o

 

Våkent sett! :)

 

Syntes spillet ser veldig likt ut som CoH, og det er BARE positivt da det utrolig nok ser (og føles) fantastisk enda etter 6 år !?! :cool:

 

Det er vel mye som lead designer Jacken Torres sa, at det meste er som det var, bare kraftig forbedret og satt i en annen setting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...