Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte å spille Men of Squad 2 og ble helt hekta! Har ikke spilt Ardennes Assault enda (men har kjøpt det) men sammenlignet med vanilla CoH2 så er det natt og dag! Sammen med Rome 2 og Aliens Colonial Marines er CoH2 de 3 spillene jeg har blitt mest skuffet av noensinne. Heller ikke tilfelldig at SEGA er bak alle 3 tittlene.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Hei. Har nett spelt ferdig ardenneroffensiven. Men på eit av oppdragene der skulle du få Tyskland ned til 0. Men så fekk eg beskjed om at når eg skulle produsere krigarar så var dette disabled. Eg hadde ikkje oversiget antal soldater eg kunne ha. Så er det nokon her som kan forklara kva som kan ha forårsake dette?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei. Har nett spelt ferdig ardenneroffensiven. Men på eit av oppdragene der skulle du få Tyskland ned til 0. Men så fekk eg beskjed om at når eg skulle produsere krigarar så var dette disabled. Eg hadde ikkje oversiget antal soldater eg kunne ha. Så er det nokon her som kan forklara kva som kan ha forårsake dette?

 

Jostein76, vet ikke om du har funnet ut det, men det er noe i ardenneoffensiven som heter company strength eller noe sånt. Om den har nått null så får du ikke flere soldater selv om du ikke har maks population cap på den mappen du speler nå. Om du mister mange soldater på hver map du spiller så vil du til slutt ikke ha mer forsterkinger til å hjelpe deg, så det er lurt å prøve å spele så trygt som mulig å unngå tap av soldater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...