Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La deg til jeg :) Var grådig dyrt det spillet, men er vell kanskje verdt hver krone(?).

 

Cool. Ja om du regner om hva det koster kontra minutter man kommer til å bruke på dette spillet så blir det en pen timespris :)

 

bare å kjøpe i en annen nettbutikk, er jo steam uansett

 

Jepp, for eks gamesplanet selgern til 300,- med Steam key og alt

http://uk.gamesplanet.com/buy-download-pc-games/Company-of-Heroes-2-3274-43.html

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg det er en fantastisk oppfølger. Jeg var mest redd de skulle endre for mye ifra CoH1, men savner også endel features med tanke på lobby system og online spilling men dette har de sagt at de jobber med og at det vil bli implementert.

 

Syntes IGN hadde en fin review. Dette med flammekastere som var det ene negative han nevnte ble nerfa til releasen igår så virker vel ok nå (Flame Halftrack:- Burst duration reduced from 4 to 3 seconds, Reload duration increased from 0.5 to 3 seconds)

 

http://www.youtube.com/watch?v=QH7kFOrnYoo

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

La deg til jeg :) Var grådig dyrt det spillet, men er vell kanskje verdt hver krone(?).

 

Forøvrig ser jeg nå at det ikke er Steam navn men Steam account id man må bruke for å legge til folk :p

 

Så da er det bare å prøve igjen med Thoto79 istedenfor, tenker jeg kommer til å sette av det meste av helgen til multiplayer men før det er det full fokus på Campaign :)

Lenke til kommentar

Vi ble fullstendig knust, og hadde ca 40 poeng igjen, mot ca 400. Også startet vi en motoffensiv, og vant :) Artig!

 

That feeling! :)

 

Jeg følte først at 4 vs 4 bare ble en eneste stor cluster f*** av artilleri og tanks og eksplosjoner men nå som jeg har spilt litt mer så er det faktisk veldig moro det også, ihvertfall om man kjenner de man spiller med.og har en viss strategi å følge. Greit om ikke alle fire går i beina på hverandre og prøver å holde alle victory points samtidig for eks :p

 

 

Men liker nok aller best 1 vs 1 og 2 vs 2, litt pga map variasjonen som er noe begrenset om man spiller 4 vs 4 (foreløpig kun to maps)?

Lenke til kommentar

Jeg kjøper slike spill utelukkende pga SP, og de oppdragene jeg har spilt til nå har vært utfrodrende og gode.

Jeg gidder aldri å prøve meg på MP, da jeg aldri har sjans til å vinne. Jeg er ræv i MP, dessverre.

 

Det som faktisk er litt ålreit med at det ikke er implementert noe rankingsystem osv enda er at det egentlig har fint lite å si om man skulle tape, ingen flaming og kjeft å få om man surrer det til. Får vel kanskje litt mindre XP men who cares :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...