Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2


Anbefalte innlegg

Ah, konge! 4 vs 4 gleder jeg meg ekstremt mye, spesielt hvis jeg får med meg noen venner! Håper det kommer så tidlig som mulig. Skulle gjerne hatt en dato snart.

 

Ja, er mest singleplayer mann selv men multiplayern må jo prøves! Var rimelig forsegjort i 1`ern for å si det pent så regner med at dette ikke blir noe dårligere. 4 vs 4 på ett gigantisk kart, ja takk :)

 

Ser de skriver at spillet går i Beta “shortly after the New Year” before releasing early 2013. Krysser fingrene for februar/mars.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Relic har invitert til en event nå til helga, hvor de vil la frivillig publikum komme til lokalene deres i Canada for å spille campaign, og komme med tilbakemeldinger.

 

Videre skal betaen gå i gang nå i januar, en eller annen gang.

 

De av oss som var med på alpha-testen skal få tilgang til beta også. Og de som har forhåndsbestilt vil også få tilgang på beta. Usikker på om det gjelder kun Steam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Får se, vært sørgelig stille rundt spillet lenge nå

 

Nettopp. Bør kansellere preorder så jeg ikke går på en aliens smell igjen...

 

Nå ville jeg ikke vært så redd for CoH2 da mesteparten av ACM ikke var gjort av Gearbox uansett. Er jo bare se på Borderlands 2 og hvor bra det ble.

 

Joda, men kan godt være noe muffens med Sega.

Lenke til kommentar

Nettopp. Bør kansellere preorder så jeg ikke går på en aliens smell igjen...

 

 

 

Joda, men kan godt være noe muffens med Sega.

 

Tror du blander korta litt her, Sega er kun utgiver av spillene og har ingenting med utviklingen eller innholdet i spillene å gjøre. Etter Aliens CM så er det helt tydelig at Sega ikke engang har en kontrollfunksjon men kun er distributør. Kan tenkes at de nå etter Aliens fadesen begynner å blande seg mer inn i kvaliteten på det som blir gitt ut i sitt navn, noe som isåfall bare er bra.

 

Utvikler Relic derimot (blandt annet kåret til worlds best developer i 2006) har aldri gitt ifra seg noe dritt før og de kommer heller ikke til å begynne med det nå. De har faktisk vunnet 8 priser for jobben de gjorde med CoH! Etter det jeg har sett og lest av CoH2 så er det ikke engang en svinnende sjanse for at dette ikke blir bra greier. At det faktisk blir utgitt 31 mars er en annen sak, med tanke på alt som har skjedd med THQ og så lite som vi har hørt om spillet i det siste så regner jeg nesten med en utsettelse. En utvikler med respekt for seg selv som Relic vil selvfølgelig heller utsette en utgivelse enn å gi ut noe halveis og patche det i etterkant noe jeg setter veldig pris på og som er worth the wait :)

 

Kan legge til at Tom Senior, en av feinschmeckerne i PCGamer, faktisk har spilt spillet og har kun godord å komme med:

 

"This is no Dawn of War 2 experiment, it’s an attempt to perfect the near-perfect and represent an aspect of WWII often glossed over in western media. Playing it reminded me why the original was such an important RTS. StarCraft II is about sport, Supreme Commander about spectacle, but Company of Heroes is about stories. Its little men are a detailed homage to a generation that faced off against unparalleled hardship. The death of three engineers under fire on a frozen river means more than the splattery demise of a billion Banelings ever will. Company of Heroes is back, and that’s a great thing for PC gaming"

 

Så her er det bare å beholde pre-ordern med god samvittighet og glede seg! :)

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du blander korta litt her, Sega er kun utgiver av spillene og har ingenting med utviklingen eller innholdet i spillene å gjøre. Etter Aliens CM så er det helt tydelig at Sega ikke engang har en kontrollfunksjon men kun er distributør. Kan tenkes at de nå etter Aliens fadesen begynner å blande seg mer inn i kvaliteten på det som blir gitt ut i sitt navn, noe som isåfall bare er bra.

 

Joda, men det er vel utgivern som sitter med penga? De kan vel kreve at de utelater ditt og datt for å spare penger osv.

 

Men Total War har jo bra rykte, så det går vel helst bra.

Lenke til kommentar

Kommer i allefall ikke til å avbestille, har fortsatt troa. Men fryktelig irriterende at det ikke har kommet noe nytt på over en måned, særlig med tanke på at betaen skulle vært ute i slutten av Januar. Regner med at det er jussen rundt overtakelsen som er problemet og at dette blir ryddet opp i snart. Såvidt jeg kan huske så var spillet ganske nært ferdig så det er jo lov å håpe på at spillet ikke blir så forferdelig mye utsatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...