Gå til innhold

Samsung Galaxy S III er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plastic fantastic much? Hva skjedde med å lage telefoner i metall? Er det bare Nokia som klarer å lage telefoner som ikke faller fra hverandre om du holder dem feil?

 

 

Merker jeg hadde mye større forventninger enn det de serverte. SII fikk tyn for at den var skranglete og av plast. Wave 3 har i min mening mye penere design. Og det er metall å spore. Svakt, Samsung. Svakt.

 

samsung%20wave%203%20s8600%20manual.jpg

 

Er det noen som helst grunn til å velge denne fremfor One X?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig - hvorfor velge denne over One X - som utvilsomt ser bedre ut. Noen techies som tror det blir voldsomme forskjeller i hastighet? Har aldri merket at S2 var treg uansett - så vet ikke helt når man eventuelt skulle merke noe.

 

Og ja - hvorfor ikke noe metall? Jeg hadde glatt betalt for et bedre - strammere og sintere design med noe annet enn pur plast.

 

Tror telefonen blir god - bevares - men hadde virkelig håpet på litt mer ... snasenhet? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Plastic fantastic much? Hva skjedde med å lage telefoner i metall? Er det bare Nokia som klarer å lage telefoner som ikke faller fra hverandre om du holder dem feil?

 

 

Merker jeg hadde mye større forventninger enn det de serverte. SII fikk tyn for at den var skranglete og av plast. Wave 3 har i min mening mye penere design. Og det er metall å spore. Svakt, Samsung. Svakt.

 

samsung%20wave%203%20s8600%20manual.jpg

 

Er det noen som helst grunn til å velge denne fremfor One X?

 

 

Du har jo ikke riktig bilde engang :p

 

 

Samsung%20Galaxy%20S%20III.564x528.jpg

Endret av Belfez
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...