Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste 11 kamper med Park: TTVTTTVTTTT

 

Men han er jo flink til å løpe rundt, det skal han ha.

 

Håper Owen, Park, Evra og Anderson forsvinner til sommeren og at Giggs legger opp. Berba blir vel også solgt. Altfor mange spillere med klippekort på laget nå. Få inn folk som ikke tar plassen sin for gitt og går rundt og fokuserer på hvilke damer de vil pule fremfor det de faktisk blir betalt for å gjøre.

Lenke til kommentar

Har ikke noe mer å si annet enn at jeg at håper Fergie lærer av sine feil. Og innrømmer til seg selv at det å ikke starte Valencia her... og spille med Giggs i 90 min???? HVORDAN? Hvordan kunne Giggs bli på banen ut hele kampen? Hvordan er det mulig... han var så utrolig forferdelg at det gjorde vondt å se på. Og fy faen så synd jeg synes i Park, har ikke startet en PL kamp siden JANUAR!! Også må han starte her og spille mer enn 45 min til og med.

 

Fergie, you really didn't do us any favours here. Når vi ledet med 8p, 5p, osv osv, så sa jeg aldri at ligaen var vår. Men i dag er jeg sikker, at ligaen er City sin. Bare vent, siden City spiller først kommer de til å spille nærmest "uten press" og knuse på tidlig på søndag og drepe Castle.

 

Life sucks.

Lenke til kommentar

Desverre klasseforskjell i dag.

 

Jeg blir veldig rik viss manu vinner serien, noe jeg forsatt tror er svært sannsynlig. Husk på hvor ufattelig dårlig city sin bortestatetsikk er, og newcastle som kjemper en vanvittig kamp for CL!!! Hallo, newcastle i cl er faktisk helt uhørt, men en realitet. Jeg skal sette store penger på et city tap mot newcastle, og det kommer til å overraske meg stort viss jeg tar feil. Jeg har tjent en veldig stor sum på tipping i år. Dessuten er det forsatt city sitt gull å tape, selv om manu nå hadde en stor ledelse, har city har større, og veldig mange flere matchballer.

 

Men viktigst av alt, city møter faktisk qpr i siste kamp hjemme. Game over tenker nok alle, men tenk nå litt. Qpr i desperat poengjakt, OG BLIR LEDET AV MARK HUGHES!!! HALLO det er faen meg så meant to be - like absurd som torres avgjør mot barcelona, mark my words!!! Og ikke minst Onouha som nærmest ble frosset ut i city, og behandlet latterlig. For personer som følger litt med på fotball og city, så oser dette faktisk fuck up lang vei. Spesielt siden de slo manu.

 

Nei er bare redd jeg blir rik :D

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Trofeet kan altså kjøpes for penger

Det har da Chelsea bevist for lenge Siden....

 

Chelsea? hvorfor trekker du ikke frem de første som "kjøpte" seg PL-gull?

 

Blackburn Rovers...

Du har helt rett. Men, tenkte at de fleste ikke er så gamle at de husket dette....

Lenke til kommentar

Siste 11 kamper med Park: TTVTTTVTTTT

 

Men han er jo flink til å løpe rundt, det skal han ha.

 

 

Han kan ikke løpe en gang. Snubler i sine egne ben og har balanse på linje med en vettskremt sjiraff på sovemedisin. Det har han gjort hele sesongen. Bare se på den kampstatistikken du har der. Om han utgjør noen forskjell i kampene, så er den ihvertfall ikke positiv.

 

Uansett var ikke denne bare Park sin feil. Hele laget spilte møkkafotball, og City viste at de ikke lenger er skyggen av Manchester. Jeg er uansett optimistisk, og tror at et Newcastle som kjemper om CL plass kan slå City, samtidig som jeg forventer en storseier med minimum 5 mål mot Swansea. Ballen er rund og kamper lever sitt eget liv, men er vi et topplag skal vi klare å score flere mål enn det Wolves klarer mot the Swans.

Lenke til kommentar

Siste 11 kamper med Park: TTVTTTVTTTT

 

Men han er jo flink til å løpe rundt, det skal han ha.

 

Håper Owen, Park, Evra og Anderson forsvinner til sommeren og at Giggs legger opp. Berba blir vel også solgt. Altfor mange spillere med klippekort på laget nå. Få inn folk som ikke tar plassen sin for gitt og går rundt og fokuserer på hvilke damer de vil pule fremfor det de faktisk blir betalt for å gjøre.

 

Hvorfor kjøpte dere egentlig Owen?

Park er en løpsmaskin, men ikke en type Ramires, Fletcher og Kuyt, som har flere styrker. Kanskje en tur ned på friidrettsbanen kunne vært noe?

Evra er fortsatt på topp 5 av venstrebacker i PL, og dere klager?

Anderson er en altfor undervurdert spiller, fantastisk playmaker og samtidig ung.

Giggs er viktig for lagmoralen og for slike oppgjør som dette, som kreves erfaring. Legge opp???

Lenke til kommentar

Siste 11 kamper med Park: TTVTTTVTTTT

 

Men han er jo flink til å løpe rundt, det skal han ha.

 

Håper Owen, Park, Evra og Anderson forsvinner til sommeren og at Giggs legger opp. Berba blir vel også solgt. Altfor mange spillere med klippekort på laget nå. Få inn folk som ikke tar plassen sin for gitt og går rundt og fokuserer på hvilke damer de vil pule fremfor det de faktisk blir betalt for å gjøre.

 

Hvorfor kjøpte dere egentlig Owen?

Park er en løpsmaskin, men ikke en type Ramires, Fletcher og Kuyt, som har flere styrker. Kanskje en tur ned på friidrettsbanen kunne vært noe?

Evra er fortsatt på topp 5 av venstrebacker i PL, og dere klager?

Anderson er en altfor undervurdert spiller, fantastisk playmaker og samtidig ung.

Giggs er viktig for lagmoralen og for slike oppgjør som dette, som kreves erfaring. Legge opp???

 

Evra fortsatt topp 5? Hvilken verden lever du i? HAN SIKRER JO IKKE ENGANG NÅR CITY ER INNENFOR VÅR 16-METER!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...