Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Anbefalte innlegg

post-97018-0-98328700-1335099246.png VS post-97018-0-20002000-1335099238.png

 

 

30-04-2012

Kl. 21:00

@ Etihad Stadium

Kampen vises på: TV2 PL1,TV2 Zebra og Sky Sports1

 

 

 

 

Da var dagen kommet, dagen som så mange har gledet seg til..og som mange mange har gruet seg til. Alt kan avgjøres her..nå.

 

Den bråkete naboen som iår virkelig har tatt grep og blitt mer enn bare en bråkete nabo..de har blitt en virkelig tittelutfordrer, og en sterk en.

 

Manchester City mot Manchester United, på de blåe's hjemmebane Etihad. Skal United sikre seg ligatittelen på City's egen hjemmebane og stå for den totale ydmykelsen, eller skal City gjøre som de gjorde forrige gang disse møtes på Old Trafford, skal de sende Manchester United hjem i skam.

 

 

post-97018-0-52792000-1335100524_thumb.jpg

 

 

Denne kampen betyr alt, for begge lag og for begge lags supportere. Den kan bety ett nytt ligamesterskap...

 

Eg går ikke noe mer inn på hvordan disse lagene har gjort det opp til denne kampen..vi vet det alle sammen. Vi vet hvor mye denne kampen svir å tape og hvor inderlig deilig den kan bli å vinne.

 

Det står så vannvittig mye på spill og alle vet det. Manchester United har gjort det vanskelig for seg selv, og nå har City virkelig fått en håndsrekning.

 

Skal det bli rød jubel på Etihad eller skal City ødelegge det hele sesongen har dreid seg om.

 

 

This is it....

post-97018-0-48433300-1335100576_thumb.jpg

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper sykt på United seier men tror City helt ærlig vinner kampen. Etter dagens flause tviler jeg på den bakre firer. Så lenge Evans og Jones spiller så kanskje vi klarer det :)

 

City fortjener ikke å spille fotball ! Skal man kjøpe seg til suksess får man starte med en annen sport. City er den ekleste klubben i PL og fortjener ingen suksess og ligatittel :/

Endret av Hunterra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...