Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange kamper brukte City på å pisse bort 15?

City rotet på det verste bort ti poeng på fem kamper, men de har bedre målforskjell enn oss og har slått oss overbevisende i begge kampene i ligaen denne sesongen. De fortjener gullet rent fotballmessig,

 

Har ingenting til overs for dem ellers, la det være sagt. Råtten klubb.

Lenke til kommentar

Kan ikke folk se til helvete å ikke dele ut gullet før det er klart. Det blir bare så utrolig latterlig når det ikke går inn. Det ble gjort når United ledet med åtte poeng, og vi ser hvordan alt er snudd i løpet av kort tid. City har en knalltøft bortekamp mot Newcastle. Ingenting er avgjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som er bekymret da? Eneste som burde være det er deg. Når United vinner idag så blir det voldsomt høyt fall for deg etter alle pissinnleggene du har hatt gjennom sesongen.

 

Gleder meg.

Er det noen som er bekymret da? Eneste som burde være det er deg. Når United vinner idag så blir det voldsomt høyt fall for deg etter alle pissinnleggene du har hatt gjennom sesongen.

 

Gleder meg.

 

Ja, hva nå?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen faktisk jubler for City - skam for fotballen, rett og slett. Hadde håpet på et år til uten at noen kjøpte seg til PL, men Man Utd klarer å rote det til.

 

Alt håp er ikke ute enda, selv om jeg er forberedt på å ende på en 2 plass. Tviler på at City snubler nå.

 

Kan jo hende vi vinner 6-0 elns de neste to kampene og tar dem igjen på målforskjell, men neh er klar for 2 plassen.

Lenke til kommentar

Idag er Evra så helt utrolig ræva. At han er vår kaptein er uforståelig. Han har ingen drive, ingenting. Sikrer ikke engang når City er innenfor 16. Og at Valencia ikke starter? Fy faen. Ræva fra start til mål. Eller, vi var jo ikke i nærheten av City's mål, så ræva fra start til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...