Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Hvordan lager jeg en partisjon og får HDD til å fungere? Kommer ikke lyd ut av pcen, bare med headset. edit: Fikk laget partisjon til HDD, og har 1,9 tb med HDD plass. Men hvordan kan jeg bestemme hva som skal hvor? Vil ikke at filmer går til SDD altså. Hvordan gjøre at ting som filmer går til HDD, og nødvendige ting til SDD? sliter forsatt med lyd fra PC. Endret 8. juli 2012 av Suskunlar Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Hva mener du? Du bestemmer jo hvor ting skal lagres når du lagrer de/laster ting ned? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Ja, men f.eks torrents, så pleier de å gå til SDD'en.. Får bestemme bare noen ting. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Du kan velge hvor torrents skal også. Enten når du legger de til i torrentprogrammet eller på instillinger. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Daså. Vet du hvorfor jeg ikke får no lyd ut av PC'en? Jeg puttet HD Audio saken i AAFP på hovedkortet, og får lyd når jeg kobler headsettet foran på kabinettet. Men hvis den ikke er koblet til får jeg ikke lyd i det heletatt.. kan det være noe med kablene inni PC'en? Har lasta ned siste drivers Endret 8. juli 2012 av Suskunlar Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Du får lyd når du bruker frontpanelet men ikke når du kobler rett i hovedkortet? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Får lyd fra frontpaelet via headsett, og det med HK, er jeg usikker på, USB og andre ting funker jo.. Men får ikke lyd fra selve PC'en slik at jeg ikke trenger headset og andre ting. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Vet ikke hvilken skjerm du har, men du må mest sansynlig ha høyttalere for å få lyd. Det er ihvertfall ikke noe høyttalere inni PCen. Så signaturen din nå, og du har ikke høyttalere i den skjermen. Endret 8. juli 2012 av Bibow Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Får lyd fra frontpaelet via headsett, og det med HK, er jeg usikker på, USB og andre ting funker jo.. Men får ikke lyd fra selve PC'en slik at jeg ikke trenger headset og andre ting. Kobler du ut headsetet? Har du høyttalere koblet til PCen? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Når jeg kobler headsettet på FP så funker den fint, men høytalleren funker ikke (fant en høytaller som jeg vet funker), bare med headsett får jeg lyd fra PC'en, ellers ikke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Når jeg kobler headsettet på FP så funker den fint, men høytalleren funker ikke (fant en høytaller som jeg vet funker), bare med headsett får jeg lyd fra PC'en, ellers ikke. Fungerer høyttaleren med frontpanelet? Fungerer headsetet med porten bak? Plugger du i rett uttak? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Hehe, høytalleren funker nå, men bare FP.. Har ikke prøvd portene bak på ordentlig enda, men jeg gir meg. Kobler bare til høytaller når jeg trenger lyd fra "pc'en" og headsett når jeg skal spille. Men har et spørsmål, hvis jeg kobler PC'en til TV'en med HDMI, vil det komme lyd da? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Ja og nei. Ja du vil kunne få til lyd, nei den vil ikke komme av seg selv, du må nok velge riktig lyd ut enhet først slik at det reiser over HDMI kabelen istedet for dine høytalere. Lenke til kommentar
valleriv Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Hei Jeg skal starte å bygge en maskin og har sett litt på forskjellige komponenter og satt opp en liste på noe jeg kunne tenke meg å kjøpe. Spørsmålet mitt her blir, er disse komponentene noe som fungerer bra sammen? Evt om noen har andre forslag? Hovedkort; Gigabyte GA-Z68AP Prosessor; Intel Pentium G850 Grafikkort; Radeon HD 7850 2GB Harddisk; Samsung SSD 830 Series 128GB Ram; Corsair 8GB DDR3 1600MHz Vengeance Strømforsyning; Chieftec A-135 APS-450S 450W Kabinett; Antec Nine Hundred Two V3 Miditower CPU vifte; Cooler Master Hyper 412S Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Kommer helt an på burksområdet Skal du spille så må du ha bedre CPU. Strømforsyningen er ikke den beste, anbefaler deg en litt bedre Lenke til kommentar
valleriv Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Ja kommer nok til å bli litt spilling på den. Har du evt noe forlag til noe bedre? Lenke til kommentar
mongoliansk Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg har nettopp satt sammen en maskin, og når jeg prøvde å slå den på så lyste cpu lyset rødt. Hva kan dette bety, og hvordan bør jeg gå frem for å fikse det? Jeg prøvde å lese bruksanvisningen, men fant ingenting om dette. hovedkort: asus p8z77-v prosessor: i5 3570k Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Ja kommer nok til å bli litt spilling på den. Har du evt noe forlag til noe bedre? sendt deg en pm. Lenke til kommentar
mongoliansk Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) nvm. Endret 22. juli 2012 av mongoliansk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå