Gå til innhold

PC-byggekafèen - Spørsmål rundt PC-bygging


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alt koblet til nå? ALLE USB 2.0/3.0 porter både på HK Og kabinettet funker, og lyden også? og sitter alt riktig? Eneste som mangler nå er LED kablene, og fikk ikke med sånn dings fra ASUS. Men ellers er alt koblet til? mangler ingenting nå vel utenom strømkabler?

 

 

HD AUDIO --&--#62; AAFP = Riktig?

 

Har ikke puttet noe USB 2.0 kabel på hovedkortet, fordi det trengs ikke når 550D har bare 3.0 foran? De på HK funker når de får strøm, trenger ikke noen kabler de?

post-276450-0-57022900-1341685988_thumb.jpg

Endret av Aladeen
Lenke til kommentar

Det er ikke no sted å koble HDD LED, skal jeg la vær?

Eneste jeg har i de små greiene er PLED + og -, RESET og POWER SWR, har som sagt HDD LED, men viser ikke på manualen hvor den skal, sier bare "putt den inn her"

 

Eller skal HDD led saken inn hvor IDE+ og - skal være?

Endret av Aladeen
Lenke til kommentar

Som dere vet har jeg nettopp bygget PC, og fikset HDD. Når jeg installerte W7 så sto det mellom SDD og HDD, så jeg er sikker på at HDD funker. Men når jeg går på "Datamaskin" mappa så kommer bare SDD'en opp som Local Disk (C:), finner ikke HDD'en.. Noen som vet hvordan jeg kan finne HDD'en?

Lenke til kommentar

Bruker Turtle Beach X11.. Men vil at lyden skal komme fra Turtle Beachen og fra selve PC'en når jeg vil, slik at jeg kan bestemme.

 

Har forsatt ikke fikset HDD og lyd problemene

 

 

EDIT:

 

Det kommer lyd ut av headsettet men ikke av selve pc'en.. hvorfor? finner forsatt ikke HDD'en min..

Endret av Suskunlar
Lenke til kommentar

Tykk på startknappen- høyreklikk på datamaskin- behandle- velg diskbehandling i menyen på venstre side i vinduet som popper opp. Der vil du sannsynligvis finne harddisken, men du må lage en partisjon og tildele den en stasjonsbokstav før du kan bruke den.

 

Hva mener du med at lyden ikke funker? Har du installert lydkortdriveren? Utdyp bedre! Under innleggene dine finner du forresten også en redigeringsknapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...