Gå til innhold

PC-byggekafèen - Spørsmål rundt PC-bygging


Anbefalte innlegg

Hvordan lager jeg en partisjon og får HDD til å fungere? Kommer ikke lyd ut av pcen, bare med headset.

 

 

edit:

 

Fikk laget partisjon til HDD, og har 1,9 tb med HDD plass. Men hvordan kan jeg bestemme hva som skal hvor? Vil ikke at filmer går til SDD altså. Hvordan gjøre at ting som filmer går til HDD, og nødvendige ting til SDD?

 

sliter forsatt med lyd fra PC.

Endret av Suskunlar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Daså.

 

Vet du hvorfor jeg ikke får no lyd ut av PC'en? Jeg puttet HD Audio saken i AAFP på hovedkortet, og får lyd når jeg kobler headsettet foran på kabinettet. Men hvis den ikke er koblet til får jeg ikke lyd i det heletatt.. kan det være noe med kablene inni PC'en?

 

Har lasta ned siste drivers

Endret av Suskunlar
Lenke til kommentar

Hehe, høytalleren funker nå, men bare FP.. Har ikke prøvd portene bak på ordentlig enda, men jeg gir meg. Kobler bare til høytaller når jeg trenger lyd fra "pc'en" og headsett når jeg skal spille.

 

Men har et spørsmål, hvis jeg kobler PC'en til TV'en med HDMI, vil det komme lyd da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

 

Jeg skal starte å bygge en maskin og har sett litt på forskjellige komponenter og satt opp en liste på noe jeg kunne tenke meg å kjøpe. Spørsmålet mitt her blir, er disse komponentene noe som fungerer bra sammen? Evt om noen har andre forslag?

 

Hovedkort; Gigabyte GA-Z68AP

Prosessor; Intel Pentium G850

Grafikkort; Radeon HD 7850 2GB

Harddisk; Samsung SSD 830 Series 128GB

Ram; Corsair 8GB DDR3 1600MHz Vengeance

Strømforsyning; Chieftec A-135 APS-450S 450W

Kabinett; Antec Nine Hundred Two V3 Miditower

CPU vifte; Cooler Master Hyper 412S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...