Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Noen som har testet kjøp av spill via Hong Kong marketplace? Betalte akkurat 319 nok for Destiny pre-order edition

Spennende tanke! Har ikke sjekket opp dette og vet ikke hva prisen er på US marketplace for samme spill?

 

Kan ulempe være evt språk i spill eller lignende?

Min destiny er hong kong. Null problemer :) fikk spille allerede på mandag klokka 19 :)

 

Er ca 8-10 dollar rimeligere

 

 

Dette høres jo egentlig veldig bra ut og kanskje fornuftig å handle herfra istedenfor! :)

 

Kan hende jeg tar en liten test på dette etterpå ;) Hvilken landinfo har du benyttet for å få HK? Endret både betaling og land?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Satt opp min i går (kom fra Microsoft med posten).

Fikk med de fire spillene (FIFA15, et bilspill, dansegreier og en ting til).

Jeg får ikke den til å reagere når jeg sier "xbox", setup går fint.

Går også fint når jeg kjører "tutorial" for voice, andre som har lignende problem?

Sitter ca 4meter fra.

Er Xboxen din satt til Norge? I så fall vil ikke stemmebruk fungere, da må du sette den til et land som har dette støttet for nå. F.eks USA og english.

 

 

Har satt språk til engelsk, men lokasjon Norge.

Grunnen til vi ventet et år var vel fordi de sa "lokale tilpasninger" var det ikke? :no:

 

 

Enn så lenge må du dessverre ha US som lokasjon og English som språk, for at Kinect skal fungere 100%.

 

Nei, ikke eneste grunnen. Den største grunnen MS måtte vente var lisenser på forskjellige ting, dette tok lang tid.

 

Jeg har testet norsk på Xboxen siden midten av juli. Så det er på vei, men de skal lansere 29 nye språk på konsollen, og de er avhengig av at folk bidrar.

Lenke til kommentar

Snakket med support nettopp. Tror jeg blir å slå til på "Xbox advanced exchange program", da sender de en ny xbox før du sender inn den gamle, du har 14 dager på deg for å sende den gamle tilbake... om du ikke gjør det så trekker de $500 fra kontoen din.

 

Bra greie det der. Samme som Amazon gjør med bl.a Kindle (som *host* har en tendens til å ha hardwareissues en sjelden gang). Ingen nedetid :-)

Lenke til kommentar

Snakket med support nettopp. Tror jeg blir å slå til på "Xbox advanced exchange program", da sender de en ny xbox før du sender inn den gamle, du har 14 dager på deg for å sende den gamle tilbake... om du ikke gjør det så trekker de $500 fra kontoen din.

 

Jeg visste ikke vi kunne benytte oss av advanced exchange her i Norge. Sweet! Da kommer jeg til å gjøre det samme.

 

Edit: Du nevner dollar, er du kanskje ikke i Norge?

Endret av MasterShake
Lenke til kommentar

Snakket med support nettopp. Tror jeg blir å slå til på "Xbox advanced exchange program", da sender de en ny xbox før du sender inn den gamle, du har 14 dager på deg for å sende den gamle tilbake... om du ikke gjør det så trekker de $500 fra kontoen din.

 

Noen linker til dette her ?

 

Jeg var innom Gamestop i går og spurte om de kunne legge bort en konsoll til meg ettersom de fåt inn i løpet av uken, men mest sansynlig har jo denne også samme feilen basert på min flaks :p

 

Blir nok å sende den inn som neste steg da i tilfelle.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg trenger litt hjelp med et hodesett.

Kobling: Hodetelefonutgang TV (minijack-kabel) er koblet til en "dongle" som sender lyden til hodesettet. Hodesettet er koblet til kontrolleren med kabel for å bruke mikrofon.

MEN. Jeg ønsker ikke å ha lyden fra spillet i hodesettet (ettersom jeg da ikke hører den jeg snakker med), jeg vil ha spillyden på TV-en i stedet. Selv om jeg tar ut minijacken fra donglen, får jeg fortsatt lyden på hodesettet (sendes vel mikrofonkabelen som er koblet til stereo headset-adapteren?)

 

Hvordan skal jeg løse dette?

Lenke til kommentar

Jo, kanskje det. Jeg har prøvd meg litt rundt i innstillingene uten hell. Men jeg får kanskje prøve videre.

 

Hmm kan det tenkes at konsollen sender ut lyd via optisk utgang i tillegg til HDMI, uansett innstilling?

 

EDIT: Nei nå tror jeg ta jeg misforstod hvordan du har koblet opp. Hvilket headsett er det snakk om?

 

EDIT: Nei nå er det jeg som surrer. Må være en innstilling hvor du kun velger chat output til headsett på konsollen, akkurat dette er jeg ikke mye inne på når det gjelder One.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hei... kjøpte XBO m/Fifa og Forza på Expert i dag siden den hadde den inne og ikke Elkjøp der jeg allerede hadde kjøpt.

 

Fikk den for den uvanlige summen 3335,84...

 

Det jeg lurer på siden spillene er digitale... de kan selvsagt ikke selges men følger de med konsoll eller bruker?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

har MS startet med reperasjon av konsoller i Norge?

har en jeg må sende inn

Jeg chattet akkurat med en kar på chat (har coin whine issue) og han påsto at de har "advance exchange program" for Norge - dette avtales enten via chat eller ved å ringe de.

 

Er det noen andre her inne som har gjort dette? Føler ikke for å kvitte meg med min ny-innkjøpe box i 2-3 uker akkurat nå :-)

Lenke til kommentar

Hei... kjøpte XBO m/Fifa og Forza på Expert i dag siden den hadde den inne og ikke Elkjøp der jeg allerede hadde kjøpt.

 

Fikk den for den uvanlige summen 3335,84...

 

Det jeg lurer på siden spillene er digitale... de kan selvsagt ikke selges men følger de med konsoll eller bruker?

 

Spillene er linket til GT'en din, så vist du sletter GT'en fra Xboxen før du selger xboxen vil ikke spill følge med den.

Selger du Xbox uten å slette GT fra den, vil den komme med spill du har kjøpt digitalt.

 

Mer eller mindre high level hvordan det er satt opp.

 

Derfor en del har fått konsoller med spill installert, trodd de fikk de gratis, men når de resetter den og tar inn sin egen GT er de vekke igjen for de var linket opp mot tidligere GT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...