Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Respawn postet et bilde av Titanfall-konsollen for noen dager siden, så det ikke umulig at ntkrnl snakket sant.

Personlig føler jeg at konsollen burde ha blitt lansert samtidig som Titanfall, men gudene vet hva de driver med i Redmond. Det er jo ikke som om konsollen er en mangelvare i de landene den har blitt lansert i.

Lenke til kommentar

Hadde vært perfekt å lansert når Titanfall kom ja... Men nå har det ikke akkurat vært noe problem å skaffe en XBO for dem som ville. Og idag er det jo enda enklere da både konsoll og spill er å få kjøpt på flere plasser i Norge. Både fysiske og digitale butikker.

 

Så selv om XBO ikke offisielt er lansert her så er det nesten like enkelt å få kjøpt en som når den faktisk lanseres...

 

Snodig av Microsoft å ikke bare gjøre det offisielt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk epost av Siba nå hvor det stod at en kan nå kjøpe XBO og Titanfall i alle deres butikker.

Stod det noe om pris? :-)

4490kr for standard utgaven. Da sparer du noen kroner ved å bestille ifra Elkjøp som Noiz linket. Eller så vil du ha en i morgen og går innom Siba og smiler hele veien hjem.... :p

Hehe, selvsagt frister det, men fremdeles en ganske stiv pris, med tanke på at jeg betalte 3800kr for Ps4 :-) Så må nok vente litt mer.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg forskjellen på de forskjellige killsá som står på statestikken på titanfall etter hver match? :blush: må virke som om jeg er tidenes idiot :p

 

Over til et annet spm, hvilket FPS spill er dere mest fornøyd med til nå på xbox one? titanfall? :)

Lenke til kommentar

Noen her som har bestilt fra UK og ikke fått bestillingen gjennom? Fikk mail med Additional Information Required, så ber dem meg ringe inn for å løse det. Aner ikke hva det kan være, nesten så jeg føler for å bare droppe det og legge inn ny bestillingen istedenfor å ringe dem.

Lenke til kommentar

Noen her som har bestilt fra UK og ikke fått bestillingen gjennom? Fikk mail med Additional Information Required, så ber dem meg ringe inn for å løse det. Aner ikke hva det kan være, nesten så jeg føler for å bare droppe det og legge inn ny bestillingen istedenfor å ringe dem.

Bestilte på torsdag fra UK. Sendte den i går. Gikk helt fint for meg

Lenke til kommentar

Har kun spillt ett fps på One, og det er Titanfall :p Skuffende at det er så ujevn ytelse i spillet altså, trist at det er eksklusivt.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-next-gen-face-off

Ja det er sikkert. Men tror ikke det hadde stoppet meg å få det på xbox one om jeg ikke hadde pc. Men poster linken slik at de med 60fps syndromet får det med seg. Selv om jeg sikkert blir drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...