Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk testa Skype idag da og som flere nevnte her så var det ikke noe problem å spille mens Skype appen gikk samtidig. Jeg og mine kompiser pleier å skravle på Skype når vi spiller på PC og nå kan jeg fortsatt skravle selv om jeg spiller på en konsoll.

 

I like it!

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Fikk epost av Siba nå hvor det stod at en kan nå kjøpe XBO og Titanfall i alle deres butikker.

Stod det noe om pris? :-)

 

 

4490kr for standard utgaven. Da sparer du noen kroner ved å bestille ifra Elkjøp som Noiz linket. Eller så vil du ha en i morgen og går innom Siba og smiler hele veien hjem.... :p

Lenke til kommentar

Surfet litt rundt på nettet nå. Endte opp med å bestille Titanfall-bundelen fra Microsoftstore UK til 399 £. Er det noe jeg trenger å være obs på, utenom at jeg trenger ny strømkabel? Etter å ha lest drøssevis av innlegg fra forumet så skal det ikke komme noe ekstra moms osv?

 

Skal bli godt å prøve ut Xbox One. Har allerede en PS4 så blir litt variasjon framover.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Når vi snakker om rutere, så kjøpte jeg akkurat en slik en http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/NGR7000AC/netgear-nighthawk-ac1900-wifi-router

 

Beste ruteren jeg noen gang har hatt. Utrolig bra hastighet og enkelt oppsett for å få tilgang til ruteren uten å koble til med kabel.

 

Ja du, såg de hadde den inne på lefdal rett nedi høgget her..så jeg kunne lige godt spasert innom å handla. Men innerst inne syns eg en router til 2k er vel mye for min smak. Er ikke akkurat hus jeg har heller, så noe overkill hadde den vært uansett :p

Lenke til kommentar

Titanfall er bra , men har på følelsen av at det kan fort dø ut. Hvis ikke de kommer med noen flere våpen å game modes. 2 assult rifles er for lite. Skulle hadd mang flere våpen . 10 av hver mest generelle klasse

Ganske enig der! Får håpe dlc'ene som kommer legger til litt mer av dette. Skal ihvertfall komme flere titans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...