Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm mener jeg kan huske det var bedre når jeg spillte for ett par dager siden. Kan være noe forbigående da :)

 

Selv om jeg er registrert i USA, vil jeg også kobles til EU servere? Vet ikke hvordan spillet ordner dette jeg.

 

Jada, spillet finner ut av det selv. Men du kan skifte helt i starten når spillet starter opp når det står hvilke server du er koblet opp mot. Nå har jeg ikke prøvd idag da..men det er ikke umulig at det er litt opp å ned.

 

Så andre jeg spilte med hadde veldig varierende ping. Prøv med kabel å se om det blir bedre da. Da vet du ihvertfall om det er noe med det trådløse. Mener å huske jeg har moderat NAT.

Lenke til kommentar

Du kan skifte ja, må jo ta en kikk på det. Det trådløse skal fungere utmerket altså, og har som sagt open NAT. Får utslett av å ha kabel liggende fra router altså, men etter jeg ommøblerte stua vil den faktisk ikke ligge like sjenerende til ser jeg :)

 

EDIT: viser 86 Ping her...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Trur aldri jeg har fått full connection-bar i titanfall. Ligger som regel på 3 eller 4. Noen ganger lavere også.
Har fiber og xboxen koblet med kabel til en meget god router.

Er vel EA som står for serverene til spillet? Er vel begrenset med servere for oss her i nord tenker jeg...

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som sliter med å få spilt titanfall no. Får beskjed om at at eg må kjøpe ny xbl selv om eg har akivt abonemang...

Alt i orden her hvertfall

Noen idé om hva problemet kan være, får ikke ein gang kjøpt nytt abonnement fordi jeg allerede har eit aktivt :(

 

 

Slett brukeren og add den på nytt på xboxen

Lenke til kommentar

 

Hmm mener jeg kan huske det var bedre når jeg spillte for ett par dager siden. Kan være noe forbigående da :)

 

Selv om jeg er registrert i USA, vil jeg også kobles til EU servere? Vet ikke hvordan spillet ordner dette jeg.

 

Jada, spillet finner ut av det selv. Men du kan skifte helt i starten når spillet starter opp når det står hvilke server du er koblet opp mot. Nå har jeg ikke prøvd idag da..men det er ikke umulig at det er litt opp å ned.

 

Så andre jeg spilte med hadde veldig varierende ping. Prøv med kabel å se om det blir bedre da. Da vet du ihvertfall om det er noe med det trådløse. Mener å huske jeg har moderat NAT.

 

 

Testa med kabel satan nå, og fikk jo 80mbs i nedlasting lol...10 over den foreløpige kapasiteten min. MEN Nat ble jo faen meg strict både på PS4 og One, så å kuke mer med det der gidder jeg ikke. Skal uansett kjøpe ny ruter neste uke sånn at det blir litt fart over det trådløse også, er jo tydeligvis en begrensning mellom min ruter og konsollene der.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm mener jeg kan huske det var bedre når jeg spillte for ett par dager siden. Kan være noe forbigående da :)

 

Selv om jeg er registrert i USA, vil jeg også kobles til EU servere? Vet ikke hvordan spillet ordner dette jeg.

 

Jada, spillet finner ut av det selv. Men du kan skifte helt i starten når spillet starter opp når det står hvilke server du er koblet opp mot. Nå har jeg ikke prøvd idag da..men det er ikke umulig at det er litt opp å ned.

 

Så andre jeg spilte med hadde veldig varierende ping. Prøv med kabel å se om det blir bedre da. Da vet du ihvertfall om det er noe med det trådløse. Mener å huske jeg har moderat NAT.

 

 

Testa med kabel satan nå, og fikk jo 80mbs i nedlasting lol...10 over den foreløpige kapasiteten min. MEN Nat ble jo faen meg strict både på PS4 og One, så å kuke mer med det der gidder jeg ikke. Skal uansett kjøpe ny ruter neste uke sånn at det blir litt fart over det trådløse også, er jo tydeligvis en begrensning mellom min ruter og konsollene der.

 

 

Knakandes bra ruter

 

Brukern sjæl. Bor i blokk så 2,4 ghz er så godt som ubrukelig her, men 5 ghz derimot. Raskt som F. Anbefaller denna. Gått ned en del i pris også nå ser jeg

Lenke til kommentar

Har Asus jeg også. Har 68-modellen, men det er jo stort sett samme som 66. Har vært veldig stabil og brukervennlig så lenge jeg har hadd den. Og absolutt den mest stabile jeg har prøvd når det kommer til Wifi. Anbefales!

Ja min har vært meget bra, beste til nå. 875 mbits connection til min stasjonære en etasje ned å 5 meter bortover.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...