Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvorfor enkelte her inne hyler og skriker pga lansering i september?

Ser ikke logikken...

 

Er ikke bare hard core fans som bestiller tidlig! Gikk fra PS til Xbox denne generasjonen, og er langt fra HC fan. Fikk Day One noen dager etter lansering og andre har gjort det også.

 

I stedet for å klage, ta dere 3 minutt på en Amazon nettbutikk å få den tilsendt da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg antar at Xbox taper veldig store markedsandeler her i Norden på grunn av dette. Og det syns jeg er litt synd. Ikke at jeg direkte merker så mye til det da. Jeg er også veldig sugen på å få Norsk OneGuide, men dette må vi vel vente til September med.

 

Og når det gjelder oversetting. Det er jo ikke bare Norsk de skal lære Xboxen. Er jo en del andre språk som skal inn der og det virker litt som de venter med lansering til alle disse er klar? Det beste hadde jo vært om de lanserte 2-3 land i slengen nå fremover etterhvert som de blir klar.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor enkelte her inne hyler og skriker pga lansering i september?

Ser ikke logikken...

 

Er ikke bare hard core fans som bestiller tidlig! Gikk fra PS til Xbox denne generasjonen, og er langt fra HC fan. Fikk Day One noen dager etter lansering og andre har gjort det også.

 

I stedet for å klage, ta dere 3 minutt på en Amazon nettbutikk å få den tilsendt da?

Hva fikk deg egentlig til å gå fra PS til Xbox ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Kan noen forklare meg hvorfor enkelte her inne hyler og skriker pga lansering i september?

Ser ikke logikken...

 

Er ikke bare hard core fans som bestiller tidlig! Gikk fra PS til Xbox denne generasjonen, og er langt fra HC fan. Fikk Day One noen dager etter lansering og andre har gjort det også.

 

I stedet for å klage, ta dere 3 minutt på en Amazon nettbutikk å få den tilsendt da?

Hva fikk deg egentlig til å gå fra PS til Xbox ?

 

 

TitanFall/Project Spark, samt jeg har flere venner på Xbox Live enn PSN.

 

Og at jeg var veldig nysgjerrig på Kinect og MS er software selskap, så dermed sitter jeg i dag med en Xbox som blir patchet og oppdatert rimelig ofte og uten problemer (for meg hvert fall).

På PS var det er mareritt sist generasjon når det kom til patching. Regner selvfølgelig med det har endret seg med PS4.

 

Resultatet ble at til og med dama kan gå fra TV, til Netflix til Skype med å bruke kinect og stemmestyring. Selv om jeg slet litt med å få hun til å snakke engelsk med folk tilstedet :confused:

Men når vi er andre plasser og ser på f.eks Netflix, ser jeg hvor tungvint alt er med å ta på kontrollen, finne det du skal med å bla deg frem via nemlig... kontrollen.

 

Vet mange har andre grunner og andre synes mine grunner er helt uten grunn. Men sånn er det bare, vi har jo alle forskjellige preferanser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ettersom jeg sparer over 100kr ved å kjøpe det på XB1 i forhold til PS4 (med mindre jeg bruker PS4 US, men det gidder jeg ikke å styre med nå), så kjøper jeg MGS Ground Zeroes til XB1.

 

Får håpe jeg ikke angrer når jeg ser Digital Foundry sin test om få dager eller timer.

 

Også fullt mulig jeg double-dipper om jeg blir fornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar

Ettersom jeg sparer over 100kr ved å kjøpe det på XB1 i forhold til PS4 (med mindre jeg bruker PS4 US, men det gidder jeg ikke å styre med nå), så kjøper jeg MGS Ground Zeroes til XB1.

 

Får håpe jeg ikke angrer når jeg ser Digital Foundry sin test om få dager eller timer.

 

Også fullt mulig jeg double-dipper om jeg blir fornøyd med kjøpet.

 

172 ,- på PS4, hvor mye koster det på One ?

Lenke til kommentar

Spillet skal være 30 dollar på PS4 også. Så da er det veldig rart om du ikke betaler det samme.

 

Mente bestemt det stod 29USD :p Men nå skulle jeg inn å sjekke så er jo PSN dritten helt pikk igjen. Blå skjerm med "vent litt". Elsker det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Spillet skal være 30 dollar på PS4 også. Så da er det veldig rart om du ikke betaler det samme.

 

Mente bestemt det stod 29USD :p Men nå skulle jeg inn å sjekke så er jo PSN dritten helt pikk igjen. Blå skjerm med "vent litt". Elsker det.

Var akkurat inne å kjøpte det. 29.99 usd.
Lenke til kommentar

PS3 kom ut over 1 år senere var det vel i europa enn japan release.

 

Og den kostet 6000kr, men likevel så danket den ut 360 til halve prisen.

 

Og som kom ut 1 og et halvt år før ps3 også.

 

Skjønner godt at MS gir fullstendig faen i europa bortsett fra England.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...