Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kattene bryr seg ikke, da er det verre med snart toåringen og etterhvert lillesøstera! Tv benken får gjennomgå ja! Så Kinect må nok oppå tven denne gang også!

 

Tro meg, katter i ungdoms årene er nyysgjerrige og kan finne på det meste :p

 

Men kan si meg enig i at små fingre ofte gjør mer ugang en små poter ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg både bilde og bytta navn til gamertag! Klar for next gen da etterhvert! Aldri vært noen online spiller, men blir det fra dag 1 på xbox one. Ser spennende ut med online på spill som watch dogs, the crew, the division og lignende! Og liker også ideen med challenges! Blir spennende dette!

Lenke til kommentar

Og til dere som har konsollen, vil Kinect høre/se meg på ca 5,5 m avstand? Sofaen er altfor langt unna ja, jeg vet, men i denne lille stua er det eneste naturlige plassering!

 

Min erfaring er at Kinect er akkurat like ustabilt nå som på 360. I stua vår klarte ikke Xbox One med Kinect å se forskjell på meg, kona og en tallerken med spaghetti. Helt lotto hva som ble tagget som meg. Kobla fra hele sensoren, alt for stor og klumpete uansett.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at Kinect er akkurat like ustabilt nå som på 360. I stua vår klarte ikke Xbox One med Kinect å se forskjell på meg, kona og en tallerken med spaghetti. Helt lotto hva som ble tagget som meg. Kobla fra hele sensoren, alt for stor og klumpete uansett.

Uff, får nå håpe det er bedre enn som så...demovideoene ser flotte yt hvertfall, men jeg frykter jo det verste ja!

Lenke til kommentar

Vel, ikke sjokkerende kanskje så har den garanti som konsollen har, og reklamasjonsretten som landet du kjøpte den i gir.

Ergo: 1år garanti (med mindre du kjøper utvidet garanti) mens noe særlig reklamasjonsrett kan nok være vanskelig å finne (om det er noen i landet du kjøpte det). For ikke å snakke om noe håpløst å ta i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...