Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Er litt usikker på om du kan bytte hvis du allerede har byttet til UK.. uansett kan du jo prøve å bytte region på selve Xbox'en eller prøve denne lenken: https://live.xbox.com/nb-NO/AccountMigration

 

Fortell om du får det til eller ikke.

 

Bytta til US nå uten problem, Visaen fungerte også.

men, vet ikke om det er pga lokale nå, eller bare treg Live, den laster ned veldig tregt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

bare på lokale på xbox one

 

hasstigheten er grei, fra 3mb/s til 5mb/s ikke noe tregere enn UK

og det er dedikerteservere på alle spill, så det vil heller ikke ha noe å si

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Er enig i at dette suger svett pung, men DLC pisset er desverrre her for å bli. Gran Turismo 6 har jo faktisk fått innført dritten også nå, uten at det har gått på bekostning for antall biler i det minste :p

 

Sjelden jeg kjøper slikt da, og vi får se hvor lenge Forza 5 varer før jeg går lei, tviler på nye DLC er nok til å få blod på tann egentlig, er litt sær sånn.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

av er merkelig grunn så har ikke MS lagt inn ett media center

og boksen har bare DNLA som er bare dritt, får ikke prøvd noe streaming da jeg ikke har windowsmaskiner og har alt på en NAS.

sitter å venter på at MS skal legge til en slags media center funksjon så jeg kan streame fra NASen

da er alt komplett...

Lenke til kommentar

jeg har en xbox one fra usa, som selvfølgelig bare gir 120 volt 17.9A, jeg tenkte å bytte til den gamle 360 strømforsyningen men den gir 16.5A.

Er det noen som kan sjekke strømforsyningen sin og si hvor mye ampere den gir ut?

Takk Rolf
Utrolig hva google finner. ser at den international også gir 17.9 A. Så da tror jeg nok at den gamle 360 blir for svak. Jaja får se om jeg får kjøpt en fra UK eller tyskland
Endret av RolfKirkeng
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

noen som har funnet ut om, hvis kinect står på " use kinect for chat" noe man må ha for å få skype til å fungere.

men blir det da også sånn i spill? jg vil ikke ha på kinect chat i spill, bare headsettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...