Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Heller mot Xbox denne gang også, selv om var skeptisk rett etter offentliggjøringen.

For meg virker Xbox One mer som enn komplett hjemmeunderholdningssenter kontra PS4, og det er svært utslagsgivende for min del :)

Spill er mindre viktig, det har jeg PC til.

 

Kan noen bekrefte min oppfatning?

Lenke til kommentar

Nå har vi ventet i såpass mange år på konsollen, at det heeelt sikkert ikke er noe som helst problem å vente et par uker ekstra? ;)

 

Nuh vel, Nå har du ikke spist på 3 dager så det gjør vel ikke noe at maten ligger i et uknuselig glassbur rett foran deg i et par-tre timer til ?

Lenke til kommentar

Min ble kjøpt i natt, men desverre så er det noe feil med kinect!!!! :realmad::wallbash:

 

Nå skulle jeg få den seinest imorgen. Men han som skal hente den fra USA, mente at han skulle prøve å bytte hele pakken med en ny, før han tar flyet til Norge idag kveld fra USA.

 

Alle som får sin fra utlandet, bør sjekke maskinen før de henter den til Norge. MAKS UFLAKS :thumbdown:

Lenke til kommentar

Heller mot Xbox denne gang også, selv om var skeptisk rett etter offentliggjøringen.

For meg virker Xbox One mer som enn komplett hjemmeunderholdningssenter kontra PS4, og det er svært utslagsgivende for min del :)

Spill er mindre viktig, det har jeg PC til.

 

Kan noen bekrefte min oppfatning?

I concur! Det blir vel en PS4 i stua også etterhvert, men ikke før det kommer noen spill som interesserer meg og/eller en prisreduksjon.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan få kjøpt digitale spill til XOne på marketplace med en norsk Live-konto?

 

Kan jeg bruke norsk kredittkort eller må jeg gjøre noen krumspring?

Mest sannsynlig må du bruke slike: https://www.gamepointsnow.com/codes/%A335.70-Xbox-Gift-Card-%28Xbox-One-%26-360%29

 

 

Hør med de på Facebook om det funker på XB1 med norske Gamertags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...