Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi snakker om Titanfall og eksklusivitet, Major Nelson fikk faktisk det spørsmålet, og dæven for et svar han kom med.

 

One individual who put his two cents in regarding Titanfall’s exclusivity is Larry “Major Nelson” Hryb, the Director of Programming for Xbox Live. When asked on Reddit about the exclusivity status of Titanfall, and whether it would be a timed exclusive, heading to PS4 at a later time, or a lifetime exclusive, remaining solely on Xbox platforms, Nelson replied, “As far as being an exclusive that’s really a question for Titanfall – I’m not worried about it though.”

Lenke til kommentar

Når vi snakker om Titanfall og eksklusivitet, Major Nelson fikk faktisk det spørsmålet, og dæven for et svar han kom med.

 

One individual who put his two cents in regarding Titanfalls exclusivity is Larry Major Nelson Hryb, the Director of Programming for Xbox Live. When asked on Reddit about the exclusivity status of Titanfall, and whether it would be a timed exclusive, heading to PS4 at a later time, or a lifetime exclusive, remaining solely on Xbox platforms, Nelson replied, As far as being an exclusive thats really a question for Titanfall Im not worried about it though.

Han skulle vært politiker. Bare de som kan komme med et svar som sier ingenting.
Lenke til kommentar

Titanfall CE og lansering dato!

 

"Titanfall" and the "Titanfall: Collector’s Edition" will be available for Xbox One and Xbox 360 on March 11, 2014 in North America, and beginning March 13, 2014 in Europe. For more information on the game and how to pre-order, please visit www.titanfall.com.

 

attachicon.giftitanfall_CE.JPG

 

Så alt tyder på siden TitanFall kommer 13.mars i Europa at Norge får Xbox One i forkant av lanseringen til TitanFall? Eller ikke? Blir jo tragikomisk om Norge ikke får konsollen før langt ute i april-mai.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Dyr pris ja. Skal bare ha spillet, men statuen vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt en gang om det hadde vært 100 dollar billigere en gang.

 

Minner meg statuer sånne statuer man ser på 18" og oppover i høyden som er lagd i begrensa oppslag. Disse kan og være verdt mye etter bare noen år, om de ikke allerede er det. Eksempelvis ser man det samme med statuer Marvel og DC Comic av den sorten blir solgt for langt over 250 USD på diverse comic book-sjapper, nettauksjoner o.s.v.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Om det er noen CE jeg hadde giddet å bruke ekstra penger på så må det være slike som det der, jeg er en sucker for statuer osv. Men har ingen plass til slikt slik jeg bor nå.

 

Om jeg får meg et dedikert rom til min hobby, eller en man cave som det også kalles så kunne den fint få en plass der.. :D

 

Lenke til kommentar

Både CoD: Ghost og Titanfall (Ghost kan også være 900p). Kommer fra både CBOAT og famousmortimer, pluss noen andre. Det er ikke tross alt ikke lenge siden de sa at folk ikke burde forvente at spill på Xbox One kommer til å kjøre i full HD.

 

Men det skumleste er vel det at OSet fremdeles skal være ustabilt, buggete og kræsje i tide og utide. Fremdeles bare rykter da, og ikke noe som er bekreftet, og vil nok heller ikke bli det før det eventuelt skaper problemer til launch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...