Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til maskinene kommer ut og noen med kunnskap tar dem ifra hverandre å begynner å måle PS4 og XBO opp mot hverandre litt.

 

EDIT: For jeg må være så ærlig at jeg hadde ledd meg nesten i hjel om det hadde vist seg at MS hadde noe på lur som gjør XBO kraftigere en PS4 altså.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Gleder meg til maskinene kommer ut og noen med kunnskap tar dem ifra hverandre å begynner å måle PS4 og XBO opp mot hverandre litt.

 

EDIT: For jeg må være så ærlig at jeg hadde ledd meg nesten i hjel om det hadde vist seg at MS hadde noe på lur som gjør XBO kraftigere en PS4 altså.

Bare i fanboydrømmerber det mulig. Nå har begge konsollene så like maskinvare, at det er lett å sammenligne specs, selv med de små endringene ms og sony har gjort.
Lenke til kommentar

Bare i fanboydrømmerber det mulig. Nå har begge konsollene så like maskinvare, at det er lett å sammenligne specs, selv med de små endringene ms og sony har gjort.

 

Forholdsvis lik hardware ja, men det er mer til det en som så. Hvordan arkitekturen er lagt opp har mye og si også. Det er jo en grunn til at fks PS4 har bedre arkitektur en dagens PC'r med måten minne kanalene fungere osv. At minne og cpu har minimal med avstand osv.

 

Så det skal bli moro å se hvordan det ser ut når all info er ute, det er mer til en maskin en ren kraft skjønner du. En trenger ikke å være en fanboy for å synes en slik overraskelse hadde vært ekstremt artig.

 

Jeg ser bare for meg ansiktene til den harde PS4 kjernen, det hadde vært hysterisk gøy :D

Lanseringsdatoen skal visst avsløres i dag.

Oh...you got my attention :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Forholdsvis lik hardware ja, men det er mer til det en som så. Hvordan arkitekturen er lagt opp har mye og si også. Det er jo en grunn til at fks PS4 har bedre arkitektur en dagens PC'r med måten minne kanalene fungere osv. At minne og cpu har minimal med avstand osv.

 

Så det skal bli moro å se hvordan det ser ut når all info er ute, det er mer til en maskin en ren kraft skjønner du. En trenger ikke å være en fanboy for å synes en slik overraskelse hadde vært ekstremt artig.

 

Jeg ser bare for meg ansiktene til den harde PS4 kjernen, det hadde vært hysterisk gøy :D

Oh...you got my attention :p

 

Altså, det er ikke vanskelig å lese hvem som har ytelse når man vet hvordan maskinvaren og arkitekturen i begge konsollene er. Arkitekturmessig er de rimelig like, minus edramen til Xbox One (som er der for å hjelpe på båndbredden til minnet).

Fint om du utdyper hva du mener, "lol" sa meg ikke særlig mye.

 

10 prosent økning på CPU og 7% på GPU gjør ikke en konsoll 17% kraftigere.

Lenke til kommentar

Om dem sier noe som at, "vi har den store glede å fortelle at XBO vil bli lansert i alle land som planlagt. Vi forstår dere ikke liker å vente og funksjoner vi ville hatt på plass på dag 1 vil vi slippe en patch så fort som mulig".

 

Internett eksploderer av jubel..osv osv...

 

En kan jo drømme..hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...