Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver med flytting og tenkte å selge unna X360 med 50+ spill. Men har et par spill jeg kunne tenke meg å spille igjen (Skate, Gears of War, RDR og Nier), kan man spille disse på XOne om jeg kjøper en i fremtiden?

 

Skjønner ikke åssen de bakoverkompatibel-greiene funker.

Lenke til kommentar

Driver med flytting og tenkte å selge unna X360 med 50+ spill. Men har et par spill jeg kunne tenke meg å spille igjen (Skate, Gears of War, RDR og Nier), kan man spille disse på XOne om jeg kjøper en i fremtiden?

 

Skjønner ikke åssen de bakoverkompatibel-greiene funker.

 

Skate 3, GoW, og RDR er allerede på backcompat listen. I teorien kan jo Nier også dukke opp der senere, men etter suksessen med siste versjonen, tenker jeg vi ikke skal se bort fra at de heller vil lage en oppusset versjon de kan selge på nytt, enn å la folk få det "gratis" på XBox One.

Lenke til kommentar

Skate 3, GoW, og RDR er allerede på backcompat listen. I teorien kan jo Nier også dukke opp der senere, men etter suksessen med siste versjonen, tenker jeg vi ikke skal se bort fra at de heller vil lage en oppusset versjon de kan selge på nytt, enn å la folk få det "gratis" på XBox One.

Ok, takk for svar. Synd Skate 1 ikke er på listen, det må jeg ha tilgang på. Mulig jeg prøver å bare selge spillene jeg ikke vil ha samlet da.

 

En Nier Remaster blir forhåndsbestilt her i huset om det kommer. Forrige generasjons beste spill. Har enda ikke turt å spille oppfølgeren for det kan umulig toppe det forrige.

Lenke til kommentar

RDR bør man jo spille på XOne om man plukker det opp i dag. Det er vel til og med X1X forbedret, så det er den ultimate måten å spille det på. Litt trist sånn sett, at det er utviklerne av Nier som må gi grønt lys for å få det bakover kompatibelt.

 

Jeg har ellers en del gamle perler som ikke er på back compat listen heller, så X360 konsollene mine blir ikke solgt med det første. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...