Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Orginal-embalasjen kan være like mykje verdt som innholdet for samlere. Såleis ser eg ingen grunn for å gi kred til Komplett. Di burde heller sendt ut ein ny og godt innpakka. Uannsett er det feil at man må be om å få noko godt innpakka. Det burde falle naturlig for di som vil ha kundane tilbake. Hadde aldri godteke noko slikt sjølv. Men greit å vite at Komplett har rævva pakke-filosofi.

 

Ny? Hadde de hatt en ny liggende så hadde den jo blitt sendt ut i det den første ble borte. Collector's Editions er ofte begrensede.

 

Godt mulig. Jeg er også en samler, men jeg kaster 99% av alle eskene. Det er veldig sjeldent at selskapene har giddet å legge spesielt med sjel i eskene. Noen gjør det, men det er veldig sjeldent.

 

Er jo ikke noe verre enn å kjøpe fra andre steder enn Komplett. Ingen som tvinger deg til å kjøpe der.

Men det er selvsagt litt kjipt at de sender det slikt, selv om det er mer enn godt nok pakket orginalt som det der.

 

Jeg har kjøpt mange Collector's Editions fra Komplett og har aldri opplevd at de ikke har vært pakket i en brun pakkeske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny? Hadde de hatt en ny liggende så hadde den jo blitt sendt ut i det den første ble borte. Collector's Editions er ofte begrensede.

 

Godt mulig. Jeg er også en samler, men jeg kaster 99% av alle eskene. Det er veldig sjeldent at selskapene har giddet å legge spesielt med sjel i eskene. Noen gjør det, men det er veldig sjeldent.

 

Er jo ikke noe verre enn å kjøpe fra andre steder enn Komplett. Ingen som tvinger deg til å kjøpe der.

Men det er selvsagt litt kjipt at de sender det slikt, selv om det er mer enn godt nok pakket orginalt som det der.

 

Jeg har kjøpt mange Collector's Editions fra Komplett og har aldri opplevd at de ikke har vært pakket i en brun pakkeske.

Jeg har aldri fått noe som ikke har vært innpakket i ekstra pakke fra kor sted når jeg har bestilt konsoller osv. Om dette er standarden til komplett så blir det aldri kjøp fra dem av konsoll eller lignende.

Lenke til kommentar

Sliter litt med lagringskapasitet i Fallout4.

Får konstant beskjed om at jeg ikke har mer lagringsplass til å save - ikke engang quicksaves - selv når jeg lagrer oppe på et gammelt SG får jeg denne beskjeden.

Hver gang har jeg slettet alle SG`s til 2 totalt, men det ser ikke ut til å hjelpe...

 

Tips?

Lenke til kommentar

Mulig det er gammelt nytt, men hvis noen har planer om å spille igjennom Batman Arkham serien igjen på One X så er det en bug der som gjør at frameraten din blir unlocked når du dør, å med det så går du fra en 30fps cap til stabil 60fps helt til du starter spillet på nytt. Med andre ord en positiv bug til en forandring og det lønner seg altså å dø med vilje en gang for hver gang man starter spillet for best mulig opplevelse :D

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri vært borti det før, men du har ledig plass på harddisken din og/eller cloud storagen?

 

Ja, jeg har 600G ledig på HD.

 

Jeg kjøte spillet da jeg spilte på One for et par tre år siden - Nå er spillet lastet opp til min nye X, inkludert savegames (et ti-talls), men etter å stadig vekk fått beskjed om at jeg ikke har plass til flere SG`s har jeg slettet to-tre stykk av gangen og er nå nede i 2 mulige SG`s.

Hver gang spillet autosaver får jeg derfor beskjed om dette og må inn å fikle.. :(

Lenke til kommentar

Tok et kjapt søk og det kan virke som det er noe problemer med at savene ikke vil synche med Xbox Live. Det blir foreslått å tvinge frem synching ved å fjerne profilen din på konsollen og legge den inn på nytt. Du kan lese litt her og se om du finner mer.

 

https://bethesda.net/community/topic/18137/fallout-4-xbox-one-not-saving-games-0x80830003-false-msg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok et kjapt søk og det kan virke som det er noe problemer med at savene ikke vil synche med Xbox Live. Det blir foreslått å tvinge frem synching ved å fjerne profilen din på konsollen og legge den inn på nytt. Du kan lese litt her og se om du finner mer.

 

https://bethesda.net/community/topic/18137/fallout-4-xbox-one-not-saving-games-0x80830003-false-msg

 

Se her ja. Akkurat dette som skjer med meg.

Ser det er flere muligheter her - jeg skal gjøre en factory-reset og velge "keep games and saves" som TS i det forumet foreslår, så ser vi om det hjelper.

 

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Horizon 4 , noen som har peiling på hvordan det vil fungere med Game Pass om du vil ha tilgang på Ultimate Edition ?
Eller må du kjøpe hele spillet for å få tilgang til Ultimate?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...